FANDOM

Woodrue – zamknięta firma zajmująca się dawniej wzrostem roślin, która posiada jeden magazyn w Central City.

Historia Edytuj

Eddie Slick porwał sierżant Patty Spivot, którą zabrał do opuszczonego magazynu Woodrue w Central City. Stworzył tam bombę kasetową, którą umieścił pod krzesłem, do którego przywiązana była policjantka. Kiedy Jay się pojawił, przestępca dowiedział się o jego braku mocy i zaczął go lekceważyć. Po chwili pojawił się drugi Flash, który w ostatnich sekundach uratował policjantkę. Młody bohater postanowił wykorzystać umiejętność, której nauczył go odpowiednik z innego świata. Przekierował energię wytwarzaną podczas biegu w konkretny cel, którym stał się przestępca. Tym samym Allen zmienił go w szklaną figurę, która spadła na ziemię i się potłukła na małe kawałki.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa firmy jest odniesieniem do postaci z komiksów DC Comics, Jasona Woodrue'a, który znany był też jako Floronic Man. Niebezpieczny przestępca potrafił połączyć się fizycznie, jak i psychicznie z roślinami, co pozwalało mu na ich kontrolę.