FANDOM

Vlad Venediktov (zm. w 2010 roku) – brat Taiany, który został porwany przez Barona Reitera i zmuszony do pracy nad uprawami Slamu.

Osobowość Edytuj

Vlad jest tajemniczym i skrytym mężczyzną, który z nieznanych przyczyn został przywódcą grupy niewolników na Lian Yu. Nie bał się postawić ludziom Barona Reitera i był gotowy oddać swoje życie za innych. Chęć przetrwania i zapewnienia sobie, jak i siostrze dogodnych do życia warunków spowodowała, że przyjął propozycję Conklina dotyczącą próby zabicia Queena.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Vlad jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby przez długi czas walczyć z Oliverem Queenem.
  • Kondycja fizyczna – Vlad regularnie angażował się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiadal niezwykłą kondycje fizyczną.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Vlad i Taiana Venediktov pracowali na jachcie, na którym mężczyzna był majtkiem, natomiast kobieta instruktorką pływania. Ich statek został zaatakowany i wszyscy zostali zabici, z wyjątkiem tej dwójki, którą Baron Reiter zabrał do pracy przy Slamie na Lian Yu.

Życie w niewoli Edytuj

Vlad and Oliver Queen fight (5)

Walka z Queenem

Vlad wraz z grupką innych niewolników zostali wysłani na plażę Lian Yu, gdzie z rozkazu Barona Reitera poszukiwali „nagrody”. Mężczyzna sprzeciwił się rozkazowi, uznając, że ludzie są głodni i nie będą pracować nie mając energii. Oliver Queen dał im czas, aby znaleźli sobie pożywienie i je skonsumowali, po czym mieli udać się do pracy. Kiedy Queen odszedł, Conklin zapytał Vlada, czy chce zapewnić sobie dogodne warunki. Pracownik Slamu zgodził się, a jego celem było zabicie Olivera. Po pewnym czasie, Vlad zaatakował byłego milionera i rozegrała się wodna bitwa. Początkowo niewolnik miał wielkie szansę na wygraną, jednak Oliver zrewanżował się i skręcił kark mężczyźnie[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Zagubione dusze

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Czwarty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Zagubione dusze” wyemitowany 11 listopada 2015 roku.

Zobacz też Edytuj