FANDOM

Urządzenie tachionowe – urządzenie potrafiące okiełznać tachiony, a dzięki ich mocy, użytkownik bądź obiekt może poruszać się szybciej od światła.

Wygląd Edytuj

Urządzenie tachionowe jest wariacją złączającą cztery mechaniczne uchwyty do centralnego punktu w którym znajduje się najważniejsza część obiektu. Jest ona zakryta specjalnymi, stalowymi elementami, obok których widoczne są cztery bateryjki.

Opis Edytuj

Mercury Labs stworzyło urządzenie tachionowe z myślą o lepszej przyszłości. Pewnej nocy Reverse-Flash bezskutecznie próbował ukraść zaawansowaną technologię, jednak jeden z naukowców uniemożliwił mu to. Barry Allen wiedząc, że urządzenie może posłużyć do zwabienia przestępcy, wypożyczył je od Tiny McGee, mimo początkowej jej niechęci do współpracy z doktorem Wellsem. Mimo zastawionej przez Cisco pułapki, mężczyźnie udało się uciec ze swoją zdobyczą. Eobard Thawne umieścił go na swoim kombinezonie, wyjaśniając Gideon, że urządzenie tachionowe ma pomóc, a nie uleczyć jego zdolności. Kiedy Martin Stein i Ronnie Raymond byli złączeni w Firestorma, a ich wybuch zagrażał całemu Central City, Wells wraz z Ramonem zmodyfikowali urządzenie, tworząc tym samym sklejarkę kwantową.

Urządzenie tachionowe było w stanie okiełznać tachiony – cząsteczki poruszające się szybciej od światła, a dzięki ich mocy, użytkownik bądź obiekt może poruszać się o wiele szybciej niż światło.

Znani użytkownicy Edytuj

Byli użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Urządzenie tachionowe było wstanie zwiększyć umiejętności Eobarda, jednak ten chciał je użyć jako „tymczasowe lekarstwo”.