FANDOM

Ja wierzę w swoich ludzi... wierzę, że czynimy dobro.
Ulysses Grant, „Potwory

Ulysses Grant – generał Zjednoczonej Armii działający podczas wojny secesyjnej w 1863 roku.

Osobowość Edytuj

Ulysses jest silnym dowódca, który poświęca się dla dobra narodu, walcząc w bitwach wraz ze swoimi wojskami. Nigdy nie żałował środków wydanych na bezpieczeństwo swoich ludzi i zawsze podejmował stanowcze decyzje, dzięki czemu inni wierzyli w niego i za nim podążali. Jako jeden z nielicznych ludzi traktował czarnoskórych podczas wojny secesyjnej jak normalnych ludzi, nie niewolników i walczył dla nich o równe prawa.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Generała Granta poznał w Trenton w New Jersey Henry'ego Scotta, który nie kiedy był niewolnikiem. Mężczyzna dostał od żołnierza zadanie infiltracji plantacji Collinsa i wykradzenia planów bojowych konfederatów, które były kluczem do wygrania wojny secesyjnej[1].

Walka z zombie Edytuj

Ulysses S. Grant help salves for Collins house (3)

Przygarniecie niewolników

Podczas przygotowań w obozie, żołnierze przyprowadzili do generała Granta Sarę i Nate'a, których znaleźli w pobliżu swojej lokacji. Po przekonaniu mężczyzny, że nie są szpiegami konfederatów, ten zdecydował się ich wysłuchać, jednakże nie wierzył, że zarażeni ludzie zbliżają się do jego oddziału. Kiedy Sarze udało się udowodnić ich teorię, Grant zdał sobie sprawę z powagi sytuacji. Wspólnie jednak pozbyli się zagrożenia, paląc ciała zainfekowanych. Zaraz po tym przyjął do swojego obozu uwolnionych niewolników z plantacji Collinsa, a następnie przekazał pannie Lance informacje dotyczące poprawnego zarządzania zespołem[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Potwory

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo tego, że Ulysses spotkał wcześniej Henry'ego Scotta, uwierzył Jaxowi, kiedy ten przedstawił się jego nazwiskiem.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Potwory” wyemitowany 3 listopada 2016 roku.

Zobacz też Edytuj