FANDOM

Two Minute Warning” – siedemnasty rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 30 stycznia 2013 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 23 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Podczas udziału w meczu futbolu Oliver napotyka obłąkanego szaleńca, który grozi zniszczeniem całego stadionu. Czy Strzała może pozbyć się napastnika bez ujawniania swojego sekretu?

Streszczenie Edytuj

Oliver i Tommy na meczu futbolu

Towarzyskie oglądanie meczu

Oliver spędzał czas z Tommym, oglądając z nim meczu futbolu prosto ze stadionu. Merlyn nie był zadowolony z obecnego wyniku drużyny, na którą postawił wiele pieniędzy. Sam Queen żartował z zachowania przyjaciela, przyglądając się jednocześnie tajemniczemu mężczyźnie na trybunach, w którym rozpoznał Kyle'a Martina. Powiedział Tommy'emu, że idzie po piwa, a w rzeczywistości wykonał telefon do Johna Diggle'a, którego poinformował o znalezisku. Mężczyzna nie mógł uwierzyć, że taka gwiazda po dziesięciu latach w Iron Heights wróciła na wolność, zgadzając się pomóc Oliverowi.

Queen natychmiast się przebrał, po czym przerwał rozmowę Kyle'a z wynajętymi gangsterami, grożąc zabiciem. Martin jednak nie przejął się groźbami, zaznaczając, że gdy jego serce przestanie bić, ładunki umieszczone pod sufitem stadionu zostaną aktywowane. Lekarze postawili mu bowiem diagnozę, że komórki jego mózgu obumierają, co poskutkuje wczesnym zachorowaniem na Alzheimera. Strzała próbował zrozumieć, czy mężczyzna chce być właśnie tak zapamiętany – jako terrorysta pozbawiający niewinnych ludzi życia, lecz przestępca był innego zdania. Uważał bowiem ich za winnych, gdyż to właśnie oni żądają jego krwi i przyczynili się do takiego obrotu spraw. Nagle gangsterzy zaczęli atakować łucznika, który wyszedł cało z ostrzału, kolejno pokonując każdego z nich.

Strzała łapie Kyle'a Martina

Strzała łapie samobójcę

Korzystając z nieuwagi mściciela, Martin wszedł wyżej i przygotował się do samobójczego skoku. Tymczasem Strzała wystrzelił hakującą strzałę w sufit, dzięki czemu do gry mógł wejść Diggle i zablokować sygnał ładunków wybuchowych, który według bohatera był oznaczony frazą „halftime” – słowem kilkukrotnie powtarzanym przez Kyle'a. John potrzebował jednak więcej czasu, a samobójca skoczył, co skłoniło mściciela do zmiany priorytetów. Użył strzały z liną i chwycił mężczyznę, wisząc z nim nad stadionem. Kiedy tylko przyjaciel dał znak o gotowości, Strzała puścił Martina i chwycił go chwilę później kolejną strzałą, pozwalając mu wisieć nad stadionem nad zawodnikami. Oliver szybko się przebrał i wrócił do Tommy'ego z piwem, który zaczął się martwić o przyjaciela. W tym samym czasie policja ściągnęła Kyle'a ze sznura, aresztując go i pozwalając kontynuować mecz.

Obsada Edytuj

Role drugoplanowe

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł rozdziału odnosi się do zasad amerykańskiego futbolu, kiedy to gracze i publika informowani są o ostatnich dwóch minutach meczu.

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj