FANDOM

Torque – groźny przestępca, zwerbowany przez A.R.G.U.S. na członka grupy zadaniowej X.

Osobowość Edytuj

Torque jest niezrównoważonym człowiekiem, który zaczął popełniać przestępstwa z nieznanych przyczyn. Cechuje go niezwykłe szaleństwo, umiłowanie do broni, a także zawziętość i skłonność do interpretowania normalnych zachowań jako wrogich, obraźliwych czy też pogardliwych. Mężczyzna wykazał wielkie zadowolenie, kiedy miał okazje pogrozić bronią Amandzie Waller.

Biografia Edytuj

Tuż po tym, jak Amanda Waller rozkazała wysłanie dronów niszczycielskich w kierunku Starling City, aby pokonać armię Slade'a, John Diggle i Lyla Michaels uwolnili Deadshot'a, Raven i Torque. Po szybkim omówieniu z nimi planu, udali się do biura kobiety i zmusili ją do zatrzymania maszyny. Kiedy Amanda spełniła ich wymagania, więźniowie ponownie trafili do swoich cel[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Niemożliwy wybór

Ciekawostki Edytuj

  • Torque jest prawdopodobnie odniesieniem do postaci z komiksów DC Comics, Dudley'a Soames'a, który był policjantem, któremu został skręcony kark. Jak się później okazało, mężczyzna przeżył w nieznany sposób i z pomocą naukowca, zaczął ratować swoje miasto z odwróconą o 180° głową.

Przypisy Edytuj

  1. Drugi sezon serialu „Arrow”, odcinek „Niemożliwy wybór” wyemitowany 14 maja 2014 roku.

Zobacz też Edytuj