FANDOM

Wysłuchaj rady starca, który żyje wystarczająco długo, by zobaczyć, jak zmienia się świat. Jeśli ponownie znajdziesz miłość... przyjmij ją.
Todd Rice, „Dawny znajomy

Todd Rice – bohater i były członek Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprawiedliwości znany pod pseudonimem Obsydiana.

Osobowość Edytuj

Todd jest miłą, spokojną i wyrozumiałą osobą, która poświęca swoje życie w obronie Ameryki w szeregach Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprawiedliwości. Jego zdolności pozwoliły wyrobić sobie szacunek wśród członków zespołu, dzięki czemu ich współpraca jest niezwykle dokładna i przemyślana.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Obsidian powers

Zdolności Obsydiana

  • Nadludzka siła – Todd może zadawać niezwykle potężne ciosy, a także wykonywać niezwykle efektywne uniki.
  • Nadludzka wytrzymałość – Todd może otrzymać więcej obrażeń od normalnego człowieka bez uszkodzeń, zmęczenia czy osłabienia.
  • Manipulacja cieniem – Todd w bliżej nieokreślony sposób potrafi manipulować i kontrolować cieniem do tego stopnia, że jego organizm może sam nim się stać. Potrafi również wygenerować odpowiednią ilość cienia, aby zaciemnić całą okolicę.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W pewnym momencie swojego życia, Todd został bohaterem znanym jako Obsydian i dołączył do Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprawiedliwości[1].

Współpraca z legendami Edytuj

JSA and Legends fight with nasists (5)

Todd w sali medycznej

Po tym, jak drużyna legend sprowokowała rząd Stanów Zjednoczonych do ochrony Alberta Einsteina oraz Milevy Maric, Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości interweniowało przed odlotem bohaterów Waveriderem. Zatrzymali ich, tłumacząc, że muszą wpierw zostać przesłuchani[1].

Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości przyprowadziło do swojej siedziby pojmany zespół, który uznawał się za podróżników w czasie. Jednocześnie zdradzili, że znają Rexa, mimo iż ten ich nie znał. Kiedy jednak organizacja dostała telefon od prezydenta Roosevelta, który poinformował, że Baron Krieger został zauważony w Paryżu, Tyler pozwolił drużynie opuścić ten czas, nie chcąc słuchać więcej wyjaśnień i nie uznając podróżników za zagrożenie. Jakiś czas później, kiedy to Amaya Jiwe działała w ustalonej lokalizacji pod przykrywką, legendy wróciły, uznając, że nastąpiła pewna zmiana w czasie, która sprawiła, że członkowie ASS zginą w przeciągu kolejnych godzin, jeśli ci im nie pomogą. W związku z tym, wspólnymi siłami odkryli plan Barona Kriegera i wrócili na statek, gdzie spotkali się z resztą członków ASS. Kiedy legendy i Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości wspólnymi siłami odkryli cel nazistów, jakim był mistyczny artefakt – Amulet Askaranu, postanowili go odbić. Mimo skutecznego wykradnięcia przedmiotu Atom i Vixen zostali ogłuszeni przez Super-Kriegera, a następnie zabrani do nazistowskiej bazy. Tyler zamierza poświęcić obu bohaterów dla lepszego dobra, jednak ta decyzja spotkała się ze sprzeciwem Sary Lance, która mówiła w imieniu całego swojego zespołu. Podczas próby skutecznego odbicia przyjaciół, Nate Heywood poważnie ucierpiał, jednak przeżył dzięki serum, które Palmer miał stworzyć dla nazistów. Po pożegnaniu, Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości wróciło do swojej siedziby[2].

Team Legends fight with Damien Darhk and ghosts (4)

Konfrontacja z Darhkiem

Todd obserwował salę treningową ASS w 1987 roku, kiedy to Amaya i Nate weszli do pomieszczenia i zaczęli przeglądać papiery. Nagle Obsydian postanowił zaatakować dwójkę, a kiedy przybrał ludzką formę, Jiwe zrozumiała kim on jest, lecz Heywood znokautował mężczyznę. Przez kilka minut oczekiwali, aż mężczyzna się obudzi, a kiedy to nastąpiło, Rice wyraził niezadowolenie z faktu, że Jiwe opuściła ich dawno temu. Kobieta starała się wytłumaczyć, dlaczego ich opuściła i obiecała, że to naprawi. W związku z zaistniałymi okolicznościami Nate i Amaya ponownie udali się do sali treningowej, chcąc poprosić Todda o pomoc i mimo początkowego niezainteresowania sprawą, mężczyzna postanowił pomóc ze względu na stare czasu. Gdy w końcu odnaleźli cel, przerwali jego transakcje z KGB. W pewnym momencie Obsydian widząc, że Darhk zamierza postrzelić Amayę, przyjął za nią kulkę. Po powrocie na statek i wyleczeniu Todda, Nate miał nadzieje wypić z nim piwo, jednak ten zdradził, że spieszy się do rodziny[3].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Czas się kończy
  2. Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości
  3. Dawny znajomy

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Czas się kończy” wyemitowany 13 października 2016 roku.
  2. Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości” wyemitowany 20 października 2016 roku.
  3. Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Dawny znajomy” wyemitowany 10 listopada 2016 roku.

Zobacz też Edytuj