FANDOM

Time's Arrow” – pierwszy rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 10 października 2012 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 24 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2012 DC Comics.

Opis Edytuj

Zobacz zmiany, jakie zaszły w Oliverze Queenie po powrocie do Starling City po pięciu latach spędzonych na bezludnej wyspie. Zobacz przeszłość, teraźniejszość i przyszłość miliardera w debiutanckim rozdziale napisanym przez twórców komiksu DC Comics pod tytułem „Green Arrow: The Longbow Hunters”.

Streszczenie Edytuj

Oliver kneels over the grave of his father and his grave

Oliver klęczy nad grobem ojca

Oliver Queen odwiedził grób ojca na Lian Yu w 2012 roku, który zbudował dla niego w 2007 roku. Mężczyzna przypomniał sobie ostatnie słowa Roberta i jego starania polegające na pomocy w przetrwaniu młodego Queena. Cieszył się, że zgodnie ze słowami ojca, wrócił do domu, jednak po długim czasie. Oliver wyjawił, że najtrudniejsze dla niego było ponownie spotkanie się z rodziną i przyjaciółmi, a także ponowne zbliżenie się do najbliższych, nawet tych, którzy żywili do niego wielką urazę.

Pomimo tego, najbardziej w pamięci utknął mu cel z jakim wrócił z wyspy. Cel, który dał mu ojciec przed śmiercią: naprawienie błędów Roberta i uratowanie Starling City. Skończył rozmyślać mówiąc, że aby uczcić pamięć swojego ojca, musi zhańbić jego imię.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj