FANDOM

Thomas Galen (zm. lutego 2015 roku) – żołnierz, który w czasie wojny dostał odłamkiem czarnego diamentu. Wraz z zostaniem lekarzem, potęga artefaktu zaczęła się uwalniać i niechętnie zabijał ludzi, którzy zmarnowali swoją drugą szansę.

Osobowość Edytuj

Thomas wydawał się być miłym lekarzem, który dbał o swoich pacjentów, co pokazał głównie w stosunku do Zed. Starał się ją wesprzeć w trudnej dla niej sytuacji i pokazać jej tylko pozytywy. W rzeczywistości jednak wciąż zmagał się z drugą osobowością wytworzoną przez odłamek czarnego diamentu, który znajdował się pod jego sercem. Powodował on, że mężczyzna zabijał ludzi, którzy to nie wykorzystywali danej drugiej szansy.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Thomas za młodu pracował jako lekarz polowy w wojsku. Pewnego razu oberwał odłamkiem, który z niezwykłą prędkością uderzył go w pierś – pod serce. Udało się go jednak uratować, a po skończonej karierze wojskowej, zaczął pracować w szpitalu świętej Katarzyny[1].

Bestia w ciele Edytuj

Team Constantine fight with Thomas Galen (8)

Spoczynek Galena

Thomas nie zdawał sobie sprawy z faktu, że odłamek, który w przeszłości go trafił, był rzeczywiście potężnym artefaktem nazywanym czarnym diamentem, który to zmieniał go od czasu do czasu w bestię zabijających tych, którzy zmarnowali drugą szansę. Jedną z jego ofiar stała się Taylor, która mimo prób uratowania przez lekarzy, zmarła. Kolejnymi ofiarami byli Morris i Duncan Hall, o czym Galen nie wiedział. W międzyczasie jako lekarz zajmował się Zed, u której w płacie czołowym odkrył guz, który to mógł powodować jej wizje. Próbował przedstawić jej pozytywy całej sprawy i przekonać ją do leczenia, lecz kiedy ta odmówiła, zezłościł się. Nagle do pokoju weszli Constantine i doktor Carroll, którzy za pomocą drugiego odłamka diamentu uwolnili potwora z ciała Galena. Kiedy ten zamierzał zamordować Johna, za jego plecami ukazał się anioł, który zabrał mężczyznę do nieba[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Angels and Ministers of Grace

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Angels and Ministers of Grace” wyemitowany 6 lutego 2015 roku.

Zobacz też Edytuj