FANDOM

The Trial of The Flash” – siedemdziesiąty dziewiąty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład czwartego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 16 stycznia 2018 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 13 lipca 2018 roku na kanale AXN.

Opis Edytuj

Kiedy rozpoczyna się proces Barry’ego oskarżonego o zamordowanie Clifforda DeVoe, Iris i Joe muszę zdecydować, jak daleko posuną się, aby wyprowadzić chłopaka z więzienia.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Joe West – Ralph, zaczekaj. Nie pozwolę, żeby Barry trafił do więzienia. Potrzebuje twojej pomocy!
  • Ralph Dibny – Mnie, rozciągliwca?
  • Joe West – Detektywa krętacza.
  • Ralph Dibny – Oh, nie szkodzi.

Ralph idzie pomóc Joe

  • Cisco Ramon – Brak wiadomości z sądu.
  • Caitlin Snow – Czy brak wiadomości to dobra wiadomość?
  • Harry Wells – Brak wiadomości to błędy w komunikacji.

Harry proponuje, jak pokonać Opad

  • Harry Wells – Trzeba go schłodzić!
  • Cisco Ramon – Killer Frost. Zmieniaj się!
  • Caitlin Snow – Nie pojawi się na zawołanie, muszę być przestraszona albo wściekła.
  • Cisco Ramon – Boże! Miasto zginie, wszystko co kochasz: ptaszki, rybki, pieski. Pieski zginą, bo nie chciało ci się iść do pracy!

Caitlin jest przerażona i zaczyna się zamieniać

  • Caitlin Snow – Dzięki.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka nawiązuje do popularnego wydarzenia z komiksów „The Trial of The Flash”, która rozpoczyna się na numerze 323 i kończy na 350, opowiadając – podobnie jak w serialu – przez kilkadziesiąt zeszytów historię o tym, jak Barry Allen został oskarżony o morderstwo.

Zobacz też Edytuj