Arrowwersum
Advertisement
Arrowwersum

The Icicle Cometh” – dziewięćdziesiąty ósmy odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład piątego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 20 listopada 2018 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 11 października 2019 roku na kanale AXN.

Opis[]

Caitlin, wraz z Allenem i Ramonem, po raz kolejny dowiaduje się o ojcu czegoś nowego. W tym samym czasie Iris i Sherloque podążają tropem wskazówek dotyczących Cykady.

Obsada[]

Role główne

Role drugoplanowe

  • Kyle Secor jako Thomas Snow/Icicle
  • Cassandra Ebner jako Raelene Sharp
  • Lossen Chambers jako Vanessa Ambres

Ciekawostki[]

  • Tytuł odcinka to nawiązanie do sztuki Eugene'a O'Neilla The Iceman Cometh.
  • W CC Jitters jednym z napojów Raelene Sharp, które zamawia, jest „ Zoom”.
  • Cisco opisuje Barrego i Norę „pulled a Johnny Cage on Sally the satellite ”, nawiązując do postaci z gry wideo„ Mortal Kombat ”.
  • Cisco odnosi się do Caitlin jako „” Doktor Quinn”, odnosząc się do serialu o tej samej nazwie.
  • Cisco nazywa Caitlin „Snow Patrol”, powołując się na zespół o tej samej nazwie.
  • Gdy docierają do Bieguna Północnego, Cisco mówi, że jego twarz zdrętwiała „pełny weekend”. To jest odniesienie do The Weeknd utworu „ Can't Feel My Face”.
  • Dwóch naukowców których wspomina Thomas Snow to Louise Lincoln i Victor Fries, którzy są czarnymi charakterami o kriogenicznych mocach w komiksach.
    • Co ciekawe, Louise Lincoln jest jedną z osób, które przyjęły pseudonim Killer Frost w komiksach.
    • Okazuje się, że Thomas stworzył swoje alter ego poprzez eksperymenty z terapią kriogeniczną, podobnie jak Victor Fries / Mr. Freeze zyskał moc podczas wypadku laboratoryjnego, który miał na celu uratowanie jego żony, Nory Fries.
  • Po tym, jak pamiętają, że Cecile jest empatką, Ralph opisuje ją jako „ Deanna Troi Drużyny Flasha ”, nawiązując do empatycznej postaci Star Trek.
  • Cisco nazywa Thomasa „Dziadek Mróz musi być daleko w mieście go nie ma”. Jest to nawiązanie do powieści Cormaca McCarthy'ego „ To nie jest kraj dla starych ludzi” ”i jej adaptacji filowej.
  • Ten odcinek zawiera skok czasowy z poprzedniego odcinka All Doll'd Up, ponieważ potwierdzono, że Plan oświecenie wydarzył się sześć miesięcy wcześniej.

Zobacz też[]

Advertisement