FANDOM

To bardzo urocze, a co powiesz na... „Scientific and Technological Advanced Research Laboratories” w skrócie S.T.A.R. Labs? Bo na nocnym niebie, ty Harrisonie Wells jesteś dla mnie jedyną gwiazdą.
Tess Morgan, „Tricksterzy

Tess Morgan (zm. w 2000 roku) – żona Harrisona Wellsa, która razem z nim uruchomiła akcelerator cząsteczek w latach dwudziestych XXI wieku. Jej linia czasu została przepisana przez Eobarda Thawne'a, który zabił ją, zanim ta stała się światowej sławy naukowcem.

Osobowość Edytuj

Tess Morgan był genialnym naukowcem, która w pierwszej wersji swojej linii czasowej stała się światowej sławy naukowcem. Była dla ludzi z XXV wieku kimś takim, jak dla nas jest Albert Einstein czy Izaak Newton.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Geniusz – jako przyszła współtwórczyni akceleratora cząsteczek, Tess władała niesamowitą wiedzą.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

RomaticHarrisonWellsAndTessMorgan

Romantyczna rozmowa z Wellsem

Tess i jej partner, Harrison Wells, planowali założenie swojej własnej placówki naukowej. Wells chciał ją nazwać T.E.S.S. Labs, lecz jego wybranka zaproponowała nazwę S.T.A.R. Labs, na którą ten się zgodził. Wieczorem para wracała do domu, lecz w pewnym momencie ich samochód wjechał na rozstawioną na drodze kolczatkę. Pojazd wpadł w poślizg, po czym wybił się w górę i zaczął dachować, przez co przednia szyba uległa zniszczeniu. Jej kawałki poważnie zraniły Tess, powodując jej śmierć. Gdy Harrison wołał o pomoc, z cienia wyłonił się pewien mężczyzna, który wyciągnął naukowca z pojazdu, po czym oznajmił mu, iż potrzebuje jego wizerunku. Wyciągnąwszy bliżej nieznane urządzenie, Eobard Thawne, bo tak się tajemniczy mężczyzna zwał, podłączył się do organizmu Wellsa i ukradł jego wygląd, zabijając Harrisona[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Tricksterzy

Ciekawostki Edytuj

  • Harrison Wells początkowo chciał nazwać ich projekt T.E.S.S. Labs, jednak kobieta zaproponowała nazwę S.T.A.R. Labs, która się przyjęła.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Flash”, odcinek „Tricksterzy” wyemitowany 31 marca 2015 roku.

Zobacz też Edytuj