FANDOM

Taylor (zm. lutego 2015 roku) – jedna z ofiar Thomasa Galena zamordowana przez wpływ czarnego diamentu na jej organizm.

Osobowość Edytuj

Taylor została przedstawiona jako załamana kobieta, poszukująca czegoś, co oderwałoby ją od rzeczywistości. Związane to było ze śmiercią brata, która znacznie ją poruszyła. W związku z nią powróciła do nałogu, co poskutkowało śmiercią.

Biografia Edytuj

Taylor death in street (7)

Pozorna śmierć Taylor

Taylor odwiedziła jedną z miastowych melin prowadzonych przez niejakiego Garreta, gdzie próbowała oderwać się od rzeczywistości i zbliżającego się pogrzebu brata, kupując w tym celu narkotyki. Kiedy je dostała, ukryła się za ścianą i zaczęła przygotowywać się do podania sobie środku, kiedy to zaatakował ją tajemniczy napastnik, który ogłuszył kobietę i wbił jej dwie strzykawki w klatkę piersiową, powodując pozorny zgon. Kiedy z rana na miejscu pojawiła się policja i zabezpieczyła miejsce zbrodni, kobieta z czarnymi żyłami na całym ciele przebudziła się, ku zdziwieniu wszystkich zgromadzonych. Natychmiast przewieziono ją do szpitala, gdzie przez długi czas utrzymywano ją przy życiu. Niedługo po tym kobieta dostała jednak ataku, a lekarzom nie udało się jej uratować[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Angels and Ministers of Grace

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Angels and Ministers of Grace” wyemitowany 6 lutego 2015 roku.

Zobacz też Edytuj