FANDOM

Tammy Fraser – była modelka, która z powodu zazdrości i choroby psychicznej poważnie okaleczyła swoją przyjaciółkę, przyczyniając się do jej śmierci.

Osobowość Edytuj

Tammy była agresywną, niemiłą kobietą, która nie mogła pogodzić się z przegraną. Uważała, że to ona jest najlepsza i na wszystko zasługuje. Gdy tytuły zgarniała jej przyjaciółka, Fraser postanowiła pozbyć się konkurencji i poważnie ją okaleczyła. Tym samym wszystkie kontrakty z modelką zostały zerwane, a sama Tammy trafiła do więzienia. Tam okazało się, że cierpi na chorobę psychiczną, więc zaczęła się kontrolować. Ponownie nauczyła się żyć wśród ludzi i chcąc odkupić swoje winy, zaczęła się społecznie udzielać. Wciąż jednak czuła poczucie winy, które skierowało ją do niebezpiecznego spotkania z Papa Midnitem.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Tammy zamieszkiwała w Nowym Orleanie, gdzie pracowała jako modelka. Przyjaźniła się z innym modelką, Misaki Ross, która to widząc osiągi przyjaciółki, za pomocą nożyczek oszpeciła jej twarz. Tym samym dziewczyna straciła wszelkie kontrakty, a napastniczka została oskarżona o napaść. Po tym, jak Ross została zwolniona ze szpitala, zaczęła ukrywać twarz za maską chirurgiczną, aby nikt nie był w stanie dostrzec jej twarzy. Niedługo później popełniła samobójstwo w swoim apartamencie, łykając wiele tabletek jednocześnie. Przez swój czyn Tammy spędziła cztery lata w więzieniu, gdzie ponownie nauczyła się żyć wśród ludzi i nad sobą panować. Czuła się jednak winna i postanowiła udzielać się charytatywnie[1].

Poczucie winy Edytuj

Family death humans watch ritual (2)

Pozbycie się duchów

W 2014 roku Tammy poszukując przebaczenia wśród zmarłej Misaki Ross, skontaktowała się z Papa Midnitem, za pomocą którego skontaktowała się ze zmarłą przyjaciółką. Po kilku dniach podczas pracy charytatywnej spotkała się z niejakim Johnem Constantinem, który wypytywał kobietę o stare czasy. Jak się okazało, jej silne poczucie winy i mistyczna moc Midnite'a sprawiła, że duch Ross pojawił się na ziemi i zaczął mordować. Niedługo po tej konwersacji, detektyw Jim Corrigan zabrał Tammy ze sobą, podobnie jak innych bliskich wskrzeszonych ofiar i dostarczył do Papa i Johna. Tam okazało się, że jedynym sposobem na pozbycie się morderczych duchów jest porzucenie poczucia winy. Wybaczyła więc sobie to, co się stało, dzięki czemu rytuał Constantine i Midnite'a zadziałał i duchy odnalazły spokój[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Danse Vaudou

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Danse Vaudou” wyemitowany 21 listopada 2014 roku.

Zobacz też Edytuj