FANDOM

Tak to się robi w Chicago” – dwudziesty czwarty odcinek serialu „Legends of Tomorrow”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 8 grudnia 2016 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 10 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Kiedy nowa aberracja zostaje odkryta, legendy udają się do Chicago w 1927 roku. Bohaterowie szybko zdają sobie sprawę, że zostali wrobieni przez Eobarda Thawne'a, Damiena Darhka i najnowszego członka Legionu ZagładyMalcolma Merlyna. Kiedy wszyscy próbują pomóc naprawić aberrację, myśląc, że to jest ich misją, Jax zachęca niechętnego Steina, aby podzielili się wiadomością od Barry'ego z innymi legendami. Martin zostaje pojmany, przez co Sara musi podjąć ciężką decyzję, czy powstrzymać wroga, czy uratować profesora. W międzyczasie Micka odwiedza niespodziewany gość.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Damien Darhk – Panie Capone? Miło poznać.
  • Al Capone – Odwołałem wyjście do opery, bo w mieście miał stawić się ktoś nowy. Nie wiedziałem, że to przebieraniec.

Al Capone wskazuje na kombinezon Eobarda

  • Eobard Thawne – Chyba raczej... gwiazdor.
  • Damien Darhk – Dobre.

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł odcinka nawiązuje do pewnego cytatu z filmu z 1987 roku, znanego pod tytułem „Nietykalni”. Jednocześnie w epizodzie pojawia się wiele odniesień do tej produkcji:
    • Podczas udawania agenta FBI, Ray używa imienia „Bob De Niro”, które odnosi się do Roberta De Niro – aktora grającego w filmie „Nietykalni” postać Ala Capone.
    • Eliot Ness wypowiada pewną kwestię o dalszej walce narodu, kiedy ludzie Al Capone wrzucali go do wody, odnosząc się tym samym do kwestii Eliota z filmu.

Zobacz też Edytuj