FANDOM

Star City Slayer” – sto pięćdziesiąty pierwszy odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład siódmego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 11 lutego 2019 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

OpisEdytuj

Oliver i Felicity są bardzo rozczarowani, gdy się dowiadują, że William coś przed nimi ukrywa. Queen, chcąc się skupić na rodzinie, wycofuje się z bycia Zieloną Strzałą i śledzenie nowego seryjnego mordercy zleca swojej drużynie. Jednakże, kiedy ta staje się jego celem, sprawy przyjmują krwawy obrót.

Obsada Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tytuł odcinka jest odniesieniem do pseudonimu Stanley'a Dovera.
  • Echo Kellum pojawia się regularnie w serialu przed ogłoszeniem swojego odejścia po emisji tego odcinka.
  • Oliver robi Felicity i Williamowi swoje „słynne chili”, nawiązaniem do jego chili w komiksach. Komentowanie przez Williama, że ​​jest zbyt pikantne, prawdopodobnie nawiązuje do faktu, że Zielona Strzała jest jedyną osobą, która zazwyczaj go lubi, ze względu na jego pikantność.
  • Curtis przełamuje czwartą ścianę w tym odcinku; mówi: „Tak. Spójrz na nas; znów współpracujmy, będąc celem morderczego maniaka. Czuje się jak w poniedziałek”. To ukłon w stronę faktu, że w sezonie 7 odcinki „Arrow” emitowane są w poniedziałkowe wieczory (przez pierwsze pięć sezonów odcinki „Arrow” emitowane są w środowe wieczory, a emitowane w czwartkowe wieczory w sezonie 6) .
  • Koniec kiedy Felicity, dowiedziała się, że jest w ciąży, Beth Schwartz, która w wywiadzie ujawniła, że ​​dowiedziała się o swojej ciąży w tym samym czasie, gdy pisała scenę. Choć załoga wiedziała, że ​​Felicity będzie w ciąży przed Beth. [1]

PrzypisyEdytuj

  1. Spotlight Interview: Beth Schwartz, Showrunner – Part 3, Getting Personal - Ms. In The Biz

Zobacz też Edytuj