FANDOM

Nie przeproszę tylko dlatego, że znalazł odrobinę odwagi.
Shelia Agnani, „Mixed Signals

Shelia Agnani – programistka, który wraz z przyjaciółmi okradła Ramsey'a Deacona i wzbogaciła się na jego pomyśle.

Osobowość Edytuj

Shelia była chciwą, żądną sławy i bogactwa programistką, która postanowiła wykorzystać daną jej szansę i okraść przyjaciela z pomysłu. Kiedy zdobyła pieniądze, całkowicie odcięła się od niego i żyła własnym życiem jak prawdziwy bogacz, nie traktując innych na poważnie i chełpiąc się w swoim dorobku.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W 2013 roku, Shelia Agnani wraz z Ramsey'em, Kurtem i Timem stworzyli w garażu aplikację „Kilg%re”. 17 stycznia 2014 zespół został uhonorowany nagrodą Quasar w 25. edycji corocznego bankietu „Quasar Award” w Keystone City. Przyjaciele Deacona chcieli się jednak wzbogacić na programie i wykradli jego pomysł, sprzedając go konkurencji za miliardy, a go zostawiając bez niczego[1].

Życie jak w bajce Edytuj

Shelia Agnani spotyka Kilg%re'a po latach (10)

Interwencja Kid Flasha

Shelia grała w grę wideo w swoim domu, kiedy odwiedził ją przerażony Tim. Mężczyzna chciał ostrzec przyjaciółkę o zbliżającym się zagrożeniu, lecz na jego nieszczęście Ramsey Deacon również był obecny w mieszkaniu. Agnani nie zamierzała pokazać przed nim strachu, nie wiedząc, na co go znać. Ten za pomocą swoich meta-ludzkich zdolności wywołał u niej szok insulinowy, po czym porwał Tima i uciekł. Na szczęście w porę przybył Kid Flash, który podał jej glukozę, ratując życie[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Mixed Signals

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Mixed Signals” wyemitowany 17 października 2017 roku.

Zobacz też Edytuj