Sheck (zm. stycznia 2018 roku) – były członek Helix, a także prawa ręka Caydena Jamesa znany pod pseudonimem Boots. Podczas jednej z misji odkrył dwulicowość Vigilante i kiedy miał go zamordować, ten oddał w jego kierunku śmiertelny strzał.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Sheck jest bezwzględnym agentem, który wykonuje każde polecenie Caydena Jamesa. Był lojalny dla swojego przywódcy i nie sprzeciwiał się jego zdaniu. Nie zważał na okoliczności, ile osób może ucierpieć w wyniku działania Caydena, będąc gotowym zabić niewinnych.

Moce i zdolności[edytuj | edytuj kod]

Zdolności strzeleckie Shecka

Zdolności[edytuj | edytuj kod]

  • Ekspert w walce wręcz – mężczyzna jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz.
  • Ekspert w walce bronią – mężczyzna potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – mężczyzna regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Nowe sojusze

Kiedy Cayden James opuścił więzienie A.R.G.U.S. i zaczął współpracować z Czarną Syreną, Boots stał się jego prawą ręką. Podsyłał wojowniczce kolejne cele, którymi została trójka pracowników Międzynarodowego Spisu Domen: Jackson Klimavich, Veronica Medina i Jenny Johnson. Niedługo po tym mężczyzna pomagał szefowi zająć się zdrajczynią i jej przyjaciółką, lecz przeszkodzili im w tym mściciele, a w wyniku walki asystent został postrzelony strzałą w rękę. Mimo to zdołał uciec i dostał się z Laurel i Caydenem do głównej serwerowni Internetu. Tam James rozpoczął swoje zadanie, zostawiając „wykończenia” dla panny Smoak, dzięki czemu cała wina nie spadłaby na niego. Ich plan się powiódł, mimo iż bohaterowi uważali, że wygrali. W rzeczywistości Cayden potrzebował czego innego, co osiągnął, a za pomoc Czarnej Syreny odpłacił jej urządzeniem, które uniemożliwiało namierzenie jej osoby w momencie, kiedy ta używała swoich mocy[1].

Kilka dni później Sheck dołączył do spotkania drużyny Caydena Jamesa w kryjówce, z której na monitorach oglądali rozpad zespołu mścicieli w bunkrze[2].

Konfrontacja z Bertinellim

Sheck oczekiwał z Laurel i Caydenem w kryjówce na odpowiedź Jerry’ego Bertinelliego, kiedy to zaatakował ich Zielona Strzała. Łucznik nie spodziewał się, że Cayden posiada liczne wsparcie i zdecydował się uciec, aby uniknąć walki. Kilka godzin później nadszedł moment transakcji z Bertinellim, z którym przestępcy spotkali się w jego porcie. Tam również pojawił się łucznik, który współpracował z Jerrym. Kryminaliści okazali się jednak sprytniejsi, ponownie prowokując bohatera do ucieczki i zabijając Bertinelliego[3].

Kiedy Cayden rozpoczął wcielać w życie swój plan przeciw Star City, a Queen ujawnił, że to właśnie haker stoi za wszystkimi incydentami, przestępcy zaczęli działać. Sheck wraz z Sobelem zostali wysłani w jedną z bezpiecznych stref miasta, gdzie to mężczyźni spotkali się z oporem mścicieli. Podczas walki Sheck zdołał zbliżyć się do Wild Doga i był bliski oddania śmiertelnego strzału, lecz wtedy Vigilante ukazał się jako podwójny agent i zastrzelił Bootsa, nim ten zdołał wykrzyczeć, iż mściciel jest zdrajcą[4].

Występy[edytuj | edytuj kod]

Arrow[edytuj | edytuj kod]

  1. Reversal
  2. Irreconcilable Differences
  3. Divided
  4. We Fall

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Sceny z serialu „Arrow[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. Szósty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Reversal” wyemitowany 3 listopada 2017 roku.
  2. Szósty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Irreconcilable Differences” wyemitowany 7 grudnia 2017 roku.
  3. Szósty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Divided” wyemitowany 18 stycznia 2018 roku.
  4. Szósty sezon serialu „Arrow”, odcinek „We Fall” wyemitowany 25 stycznia 2018 roku.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]