FANDOM

Shado of the Past” – dwudziesty dziewiąty rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 24 kwietnia 2013 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 23 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Jak Shado trafiła na Lian Yu i po co była potrzebna Edwardowi Fyersowi?

Streszczenie Edytuj

Wintergreen pojmuje Yao Feia

Wintergreen pojmuje Yao Feia

Oliver i Yao Fei skutecznie pojmali Edwarda Fyersa. Yao nakazał Edwardowi wezwać przez radio jego ludzi, lecz ci od dłuższego czasu podążali ich śladem. Kiedy Fei i Queen zorientowali się, że są w pułapce, z lasu wyłonił się Wintergreen wraz ze swoimi ludźmi. Oliver zdołał się wymknąć, podczas gdy Yao trafił w ręce wroga.

Fyers zabrał go do jednego z namiotów, gdzie próbował skłonić do współpracy. Jako że Yao Fei pozostawał nieugięty, Edward wymyślił nowy sposób. Wręczył zdjęcie jednej z córek mężczyzny Wintergreenowi, nakazując mu ją odnaleźć i sprowadzić. Zgodnie z poleceniami najemnik udał się do Xinszhen w Chinach, gdzie zaczął działać. Wysłał do jej mieszkania mężczyznę, który miał poinformować ją o ojcu. Gdy tylko dziewczyna otworzyła drzwi, zobaczyła grupkę uzbrojonych żołnierzy, których natychmiast pokonała.

Fyers szantażuje Yao Feia, ukazując Shado

Fyers zaczyna szantażować Yao Feia

Nagle usłyszała słowa, że walczy jak jej ojciec, co ją zaskoczyło. Ujrzała zamaskowanego mężczyznę, z którym rozpoczęła walkę. Ten jednak szybko ją pokonał i nieprzytomną przewiózł na Lian Yu. Edward będąc zadowolony z podstępu, przeprosił Yao Feia za złe zachowanie i uwolnił go, ku jego zdziwieniu. Po chwili pokazał Shado w objęciach Wintergreena, zmuszając go pod groźbą jej śmierci do współpracy. Pierwsze co zrobił, to wręczył generałowi uniform żołnierza.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Rozdział komiksu rozpoczyna się wydarzeniami przedstawionymi w odcinku „Koniec roku”.

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj