FANDOM

Sean Patrick Thomas – amerykański aktor, który wcielił się w rolę Adama Macalestera w serialu „Vixen”.

Biografia Edytuj

Sean Patrick Thomas urodził się 17 grudnia 1970 roku w Wilmington. Chłopak miał trudne dzieciństwo i wychowywał się z licznym rodzeństwem. Ukończył Brandywine High School i uczęszczał na Uniwersytet Virginia, na którym myślał tylko o prawie. Nie widział siebie w innym zawodzie. Zmienił zdanie po przesłuchaniu do roli w filmie „A Raisin in the Sun”, po czym przeniósł się na Uniwersytet Nowojorski. 22 kwietnia 2006 roku ożenił się z aktorką Aoniką Laurent, której 16 maja 2008 roku urodziła się córka Loli Jolie. Sławę przyniosły mu role w filmach „Szalona impreza”, „To nie jest kolejna komedia dla kretynów” i „Źródło”.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej The CW, Sean Patrick Thomas otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

Ciekawostki Edytuj

  • W romansie młodzieżowym „W rytmie hip-hopu” grał Dereka, jednego z najlepszych uczniów w klasie, chłopaka, którego marzeniem było zostać lekarzem. To on nauczył główną bohaterkę tańczyć do rytmów hip-hopu.

Zobacz też Edytuj