FANDOM

Sandy Palmer – matka Raya i Sydney'a, a także żona Davida.

Osobowość Edytuj

Sandy bardzo troszczyła się o synów, którzy byli dla niej całym życiem. Starała się, aby mieli przyszłość i nie podobał jej się fakt, że jej syn wagaruje, zwracając uwagę na przyszłość, jaką sobie toruje. Wierzyła w dzieci i wspierała je we wszystkim, co ci robili, nie chcą, aby którekolwiek poczuło się odepchnięte.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W 1981 roku ze związku Sandy i Davida urodziły się dzieci – bliźniaki, Ray i Sydney[1], których wychowywali w Ivy Town. Była niezwykle zaniepokojona zachowaniem Raya, który według niej żył we własnym świecie, bez przyjaciół i ludzi, którzy mogliby go wspierać[2].

Przyjaźń z kosmitą Edytuj

Matka Raya krzyczy na syna

Trudna rozmowa z synem

W 1998 roku Ray zaprzyjaźnił się z małym kosmitą, którego zaprowadził do domu i obiecał się nim po kryjomu opiekować. Z tego powodu zaczął kraść słodycze dla niego, a także wagarować, aby móc się nim zająć. Gdy pewnego dnia Sandy się o tym dowiedziała, natychmiast wróciła do domu, aby usłyszeć wytłumaczenie. Rozmowę z synem przerwała dzwonek do drzwi, który ta zdecydowała się otworzyć. Jak się okazało, pracownicy kontroli zwierząt dostali zgłoszenie o zwierzaku w jej domu i musieli sprawdzić całą sytuację. Niedługo później kobieta napotkała na kosmitkę, która zabrała jej wspomnienia i zamknęła w kokonie, aby móc odnaleźć własnego syna. Kiedy legendy odnalazły Sandy, uwolniły ją i wyczyścili jej pamięć, pozostawiając ją w po części zniszczonym domu[2].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Phone Home

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Czwarty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Zielona Strzała” wyemitowany 7 października 2015 roku.
  2. 2,0 2,1 Trzeci sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Phone Home” wyemitowany 31 października 2017 roku.

Zobacz też Edytuj