FANDOM

Rzeka czasu” – czternasty odcinek serialu „Legends of Tomorrow”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 5 maja 2016 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 12 maja 2016 roku na kanale Player.

Opis Edytuj

Po licznych próbach zespół w końcu schwytał Vandala. Mimo to, Savage stara się przekonać Kendrę, że jest w stanie ponownie połączyć ją z Carterem, przez co ta zaczyna się zastanawiać czy zabicie Vandala to dobry pomysł. Rip Hunter decyduje się dostarczyć Savage'a do Mistrzów Czasu, co nie do końca podoba się Snartowi oraz Rory'emu. Dwójka mężczyzn zaczyna twierdzić, że to najwyższy czas na powrót do swojego dawnego życia. W tym samym czasie Vandal drwi z Raya i jego miejsca w życiu Kendry.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Rip Hunter – Będę potrzebował pana pomocy!
  • Martin Stein – A jeśli mu się nie uda?
  • Jefferson Jackson – Dzięki za wsparcie!
  • Martin Stein – Chodzi mi o uszkodzenie, które nas tutaj uziemi.
  • Vandal Savage – Tyle razy was okłamał, a ty wciąż mu wierzysz. Wiesz czemu wybrał do tej misji akurat was?
  • Sara Lance – Ze względu na urodę?
  • Vandal Savage – Trzeba mnie było zabić!
  • Mick Rory – Wiemy ćwoku...
  • Vandal Savage – Kim jesteś, żeby stawać na drodze Vandalowi Savage'owi – niszczycielowi imperiów?!
  • Leonard Snart – Leonard Snart – złodziej!
  • Vandal Savage – Skoro się żegnamy, odpowie mi pan na jedno pytanie?
  • Rip Hunter – Niech będzie.
  • Vandal Savage – Jak pan wtedy uciekł z mojego więzienia? Nie było żadnych zniszczeń. Myślę o tym od wieków...
  • Rip Hunter – Czasem najlepsze są najprostsze rozwiązania. Przekupiłem twojego strażnika nowoczesnym długopisem – jak się go włączało, kobiecie na rysunku spadał stanik. Tandetny gadżet z filipińskiego baru, ale uratował mi życie. Niestety, strażnicy w Punkcie Wyjścia na to nie pójdą...

Ciekawostki Edytuj

  • Vandal Savage słowami „Pokazałeś jaskiniowcowi ogień” odniósł się do swojej komiksowej wersji, w której był nieśmiertelnym jaskiniowcem, który urodził się milion lat temu.

Zobacz też Edytuj