FANDOM

Robo-Pszczoły – małe roboty stworzone przez Brie Larvan, które miały mieć swoje zastosowanie w rolnictwie i w wojsku.

Wygląd Edytuj

Robo-Pszczoły niezwykle przypominają zwykłe pszczoły, jednak są one stworzone ze stopów lekkich metali. Ich odwłok posiada cztery zgrubienia, a jego kolor jest mieszaniną żółtego z brązowym. Do małego, czarnego tułowia podczepione jest sześć nóżek, które mają małe haczyki. Wyżej widoczne są przezroczysto-srebrne skrzydełka o małej masie, umożliwiające lot. Na główce znajdują się dwoje oczu zbudowanych z mikro-kamer, a nad nimi są posrebrzane czułki.

Opis Edytuj

Robotic bees forms human face

Rój Robo-Pszczół formuje twarz

Podczas pracy w Mercury Labs, Brie Larvan rozpoczęła pracę nad Robo-Pszczołami, które miały mieć swoje zastosowanie w rolnictwie. Dziewczyna pomyślała, że mogą one więcej i zaczęła je rozwijać do militarnych celów, przez co projekt został zawieszony, a ona sama zwolniona. Larvan na własną rękę kontynuowała projekt i za jego pomocą, chcąc zemścić się na byłych współpracownikach, zabiła Lindsay Kang i Billa Carlisle'a. Zaraz po tym, zamierzała wykończyć byłą szefową – Tinę McGee, jednak Flash i jego drużyna udaremnili jej plany, niszcząc większość Robo-Pszczół.

Według „The Chronicles of Cisco”, Cisco Ramon przeprogramował jakiś czas później dwie Robo-Pszczoły, aby pomogły przy pracy z więźniami w S.T.A.R. Labs. Kyle Nimbus zniszczył jedną z nich, przez co młody technik nie wiedział, co ma zrobić z ostatnią.

Robo-Pszczoły są wytrzymałymi, małymi urządzeniami mogącymi latać z niezwykłą prędkością. Poruszając się w licznych grupach są niezwykle niebezpieczne, jednak nawet jedna, pojedyncza może być bardzo groźna. Ich pole widzenia obejmuje pełne 360°, a ich oko składa się z licznych mikro-kamer umieszczonych pod różnymi kątami, co oznacza, że widzą wszystko dokoła siebie jednocześnie. Każda z Robo-Pszczół dysponuje ogromnymi dawkami apitoksyny, czyli jadu pszczelego. Dzięki niemu urządzenia mogą się bronić, czy też mordować wyznaczone cele. Każda z nich jest podłączona bezprzewodowo do komputerów w kryjówce użytkownika, dzięki czemu może bez problemu nimi sterować i wydawać polecenia.

Znani użytkownicy Edytuj

Byli użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj