FANDOM

Jeśli zapomnisz, skąd pochodzisz, zapomnisz, kim jesteś...
Rivera, „Lone Hunter

Rivera – detektyw Departamentu Policji Starling City, który próbował zamordować Strzałę.

Osobowość Edytuj

Rivera jest twardym i odważnym gliniarzem, który stawia sobie cele, które za wszelką cenę stara się osiągnąć. Widząc krzywdę, jaką w Starling City czyni Strzała, zamierzał pozbyć się problemu raz na zawsze. Kiedy jednak doszło do konfrontacji z łucznikiem, policjant zrozumiał, że miasto potrzebuje bohatera, a on nie jest taki jak mściciel.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – jako policjant, Rivera jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz.
  • Ekspert w walce bronią – jako policjant, Rivera potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Rivera dorastał w Glades, zanim te upadło i stało się dzielnicą przestępstw. Z czasem mężczyzna zasilił oddziały policji, awansując znacznie później na stanowisko detektywa[1].

Sprawa Kaptura Edytuj

Przykrywka Rivery zostaje spalona

Spalenie przykrywki Rivery

Detektyw Rivera wraz z McKenną Hall badali miejsce zbrodni, odnajdując wbitą strzałę w ciało martwego gangstera. Mężczyzna był wrogo nastawiony do łucznika ze Starling City i nie chciał pozwolić mu wolno biegać po ulicach miasta. Oboje postanowili skontaktować się z detektywem Lance, z którym ustalili, że czas zacząć działać. Jako że zdawali sobie sprawę z faktu, iż gangsterzy nie będą współpracować z ludźmi z odznakami, wymyślili solidnie zbudowany plan, który polegał na ukryciu swojej osoby – działaniu pod przykrywką. Jako że Rivera dorastał na ulicach Glades, postanowił udawać gangstera. Pierwszym jego celem było zbliżenie się do gangu Netas, z którym Strzała miał na pieńku. Gangsterzy początkowo nie chcieli handlować z mężczyzną, uważając go za wtykę przeciwnego gangu – 5-0. W końcu jednak udało się z nimi porozmawiać i przekazać próbkę narkotyku, proponując więcej na sprzedaż. Następnego dnia wieczorem Rivera czekał z McKenną w radiowozie na transakcje z Netas, na której spodziewali się spotkać mściciela. Kiedy wybiła umówiona godzina, policjant udał się w umówione miejsce, gdzie po niedługiej chwili zjawili się członkowie gangu Netas. Rivera podał im teczkę z kokainą i wszystko szło po jego myśli, dopóki jeden z przestępców nie spostrzegł we wkładzie teczki insygnia ich gangu. Natychmiast wszyscy wyciągnęli broń i zamierzali pozbyć się tajemniczego dilera, kiedy to zainterweniował łucznik, który szybko wraz z detektywem pokonał przestępców. Kiedy tylko opadł kurz walki, Rivera zaczął celować do Strzały, chcąc wypełnić swój plan. Mściciel próbował go namówić do pociągnięcia za spust, lecz policjant nie mógł tego zrobić, udowadniając przy tym, że miasto potrzebuje łucznika i pozwalając mu jednocześnie uciec. Rivera wrócił do radiowozu, gdzie zdradził partnerom, że nie jest taki jak Strzała i nie może wymierzyć sprawiedliwości tak, jak robi to on[1].

Występy Edytuj

Komiksy Edytuj

Arrow: KomiksEdytuj

  1. Lone Hunter

Galeria Edytuj

Kadry z komiksu „Arrow: KomiksEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Komiks „Arrow: Komiks”, rozdział „Lone Hunter” wydany 10 kwietnia 2013 roku.

Zobacz też Edytuj