FANDOM

Różdżka – bron stworzona przez Cisco Ramona w poprzedniej linii czasu, a także stworzona przez Caitlin Snow i Jay'a Garricka w nowej linii czasu, pozwalająca odebrać na jakiś czas moce Markowi Mardonowi.

Wygląd Edytuj

Różdżka jest długą, srebrną bronią posiadającą na końcu cztery chwytliwe pazury i jeden mniejszy, który znajduje się pomiędzy nimi. Przed tym elementem można zauważyć kilka czarnych części, a także znaczne pogrubienie pałki. Na samym środku jest srebrna obręcz z złotymi nitami w środku. Rękojeść różdżki jest symetryczny, a po jego bokach znajdują się cztery małe rurki.

Opis Edytuj

Weather Wizard

Mardon używa różdżki

Cisco Ramon w poprzedniej linii czasu stworzył różdżkę, chcąc uchronić Joe Westa przed atakami ze strony Marka Mardona. Kiedy jednak Flash był zmuszony stworzyć nową linię czasu, nadpisując poprzednią wersję, wydarzenie to nie miało miejsca. Dopiero jakiś czas później, kiedy Mark wraz z Jamesem Jessem zaczął szaleć w Central City w święta, Caitlin Snow wraz z Jay'em Garrickiem stworzyli różdżkę, która znacznie pomogła w zneutralizowaniu mężczyzny. Różdżka została użyta ponownie, kiedy Harrison próbował przywrócić Flashowi dostęp do Mocy Prędkości. Za jej pomocą, Cisco przyciągnął piorun, który przekierował do odbiornika drugiego akceleratora cząsteczek.

Różdżka działa podobnie jak piorunochron, wysysając z atmosfery energię jak gąbka. Skierowana na otoczenie w pobliżu Weather Wizarda, odbiera wszystkie elektrony, przez co przestępca nie może kontrować zmian zachodzących w atmosferze. Różdżka może też być używana w drugą stronę, dzięki czemu ofiara staje się jej użytkownikiem i znacznie wzmacnia swoje kompetencje.

Znani użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj