FANDOM

Patricia McCabe (ur. 20 września 1961 roku) – żona pastora, która przygarnęła Mari McCabe jako własną córkę, kiedy jej rodzice zostali zamordowani.

Osobowość Edytuj

Patty podobnie jak Chuck jest niezwykle spokojnym człowiekiem, która całe swoje życie oddała wierze. Kilka lat temu przygarnął Mari McCabe, wiedząc, że jej rodzice zostali zamordowani. Nie przejmowała się tym, że dziewczyna nie jest jej biologiczną córką i nie traktowała go do końca jak matki. Mimo wszystko ją kochała i chciała dla niej jak najlepszego życia.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Patty Give Totem Mari Jiwe McCabe

Patty przekazuje Mari totem Anansi

Chuck przygarnął kilka lat temu Mari McCabe, kiedy to jej rodzice zostali zamordowani. Jedyne, co zostało jej po rodzinie to totem Anansi[1].

Mając dziesięć lat, zapłakana Mari przyszła do przybranej matki i powiedziała, że dziewczyny w szkole nazywają jej biologiczną matkę ćpunką, przez co opuściła córkę. Dziewczynka nie wiedząc, co oznacza słowo „ćpun” zapytała żonę pastora. Kobieta tłumaczyła, że nie jest to prawdą, co sprowadziło do kolejnego pytania dziecka: dlaczego mama ją opuściła. Patty tłumaczyła, że była niemowlakiem, kiedy rodzina pastorów ją zaadoptowała. Mari nie miała nawet imienia, jednak znajdował się przy niej totem Anansi – naszyjnik pozostawiony przez jej matkę. Kobieta nie wiedziała, czym on konkretnie jest i czekała z Chuckiem, aby jej go dać, gdy będzie wystarczająco dorosła. Twierdziła, że w odpowiednim momencie dzięki niemu znajdzie odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, po czym jej go daje[1].

Patty zmarła później w nieznanych okolicznościach[1].

Prawdziwe powołanie Edytuj

Animals and ghosts familly look in Mari

Duchy najbliższych Mari McCabe

Nieprzytomna Mari McCabe leży wyczerpana na środku pustyni po ucieczce, przed Kuasą. Nagle słyszy głosy, że nie jest to jeszcze czas i musi zatrzymać pretendenta, którego zaraziła ciemność. Okazuje się, że do dziewczyny podszedł lew, który telepatycznie oznajmił jej, że matka opuściła rodzinny kraj, wiedząc, że musi dzielić dystans, zarówno Mari, Kuasę, jak i totem Anansi. Do lwa podchodzi stado innych zwierząt i duchy najbliższych, którzy wspominają o prawdziwym powołaniu dziewczyny. Uznają, że będą stać za nią tak długo, jak ona będzie stała za nimi i wskazują, że nie musi bać się swojej mocy, kiedy nagle Mari decyduje się pomóc[1].

Występy Edytuj

VixenEdytuj

  1. Trial By Fire

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „VixenEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Pierwsza część animacji „Vixen”, wyemitowana 25 sierpnia 2015 roku.

Zobacz też Edytuj