FANDOM

Null and Annoyed” – osiemdziesiąty szósty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład czwartego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 10 kwietnia 2018 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 31 sierpnia 2018 roku na kanale AXN.

Opis Edytuj

Barry i Ralph w najróżniejszy sposób próbują odnaleźć pozostałych meta-ludzi z autobusu, zanim to DeVoe do nich dotrze. Jednak kawalerska postawa Dibny'ego frustruje Allena i obaj mierzą się z tym, co tak naprawdę oznacza być bohaterem. Tymczasem Breacher wraca i prosi Cisco o przysługę.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ralph Dibny łamie czwartą ścianę, kiedy to sugeruje stworzenie superbohaterskiej grupy komediowej, nazywając ją DC Comics.
  • Jason Mewes oraz Kevin Smith wcielili się w postaci, które odegrali w filmie „Clerks – Sprzedawcy”.
  • Nie traktując na pierwszy rzut oka sytuacji na poważnie, Ralph wspomina swoje zamieszanie niesamowicie trudnym finałem serialu „Zagubieni”.
  • Kiedy Josh wspomina o swoich planach spędzenia życia na Ziemi-47 na farmie smoków, Cisco nazywa go „Khaleesi”, porównując do Daenerys Targaryen, „matki smoków” z serialu „Gra o tron”.
  • Gideon mówi Wellsowi, że minęło 1078 dni od „ich” ostatniej rozmowy. Nawiązuje do odcinka „Pułapka”, który był wyemitowany 28 kwietnia 2015 roku.

Zobacz też Edytuj