FANDOM

Mam dość wysługiwania się twojej matce! Dzięki tobie mogę się stąd wyrwać – zostaniesz, dopóki nie dostanę tego, czego chcę...
Nigel, „Potwór

Nigel – naukowiec z Tannhauser Industries, a jednocześnie pomocnik Carli Tannhauser.

Osobowość Edytuj

Nigel jest inteligentną i z pozoru miłą osobą, oddaną swojej pracy w Tannhauser Industries. W rzeczywistości jednak żyje w cieniu Carli Tannhauser, co mu się nie podoba do tego stopnia, że zamknął jej córkę w laboratorium, uważając, że jej meta-ludzkie zdolności są odpowiedzią na wszystkie jego pytania i dzięki temu mógłby w końcu osiągnąć coś bez pomocy Carli.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Geniusz – Nigel jest niezwykle inteligentny, dzięki czemu zajmuje wysoki szczebel w Tannhauser Industries.

Biografia Edytuj

Caitlin attack Nigel (4)

Zamarzanie ręki Nigela

Nigel przygotowywał Caitlin Snow do badań w Tannhauser Industries, kiedy ta poprosiła matkę o pomoc w pozbyciu się jej meta-ludzkich zdolności. Kiedy zobaczył wyniki testów, był pod wielkim wrażeniem i zaczął obmyślać plan, jak można to wykorzystać. Kiedy dowiedział się, że dziewczyna zamierza opuścić laboratorium, zamknął je, mówiąc, że odkrycie sposobu wykorzystywania zdolności doktor Snow dałoby mu to, co musi sobie odpuszczać przez pracę u boku doktor Tannhauser. Dziewczyna wściekła się, chwyciła mężczyznę za rękę i zaczęła ją zamrażać do momentu, aż Carla jej nie zatrzymała[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Potwór

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo, co się stało z Nigelem po tym, jak Caitlin Snow zamroziła mu rękę.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Potwór” wyemitowany 1 listopada 2016 roku.

Zobacz też Edytuj