FANDOM

Powiedziałem, że dam wam lekcję. Zobaczyłem dwoje ludzi ze złamanymi sercami...
Music Meister, „Duet

Music Meister – pozaświatowy byt z nadprzyrodzonymi mocami i możliwością kształtowania przyszłości.

Osobowość Edytuj

Osobowości Music Meistera nie można jednoznacznie określić, gdyż jego zamiary wciąż są tajemnicze. Ma on niezwykłe poczucie humoru i potrafi żartować nawet w najgorszych dla siebie momentach jak aresztowanie przez D.E.O., czy zamknięcie w rurze.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Music Meister quit in S.T.A.R. Labs (3)

Umiejętność znikania

  • Jasnowidzenie – Music Meister posiada niezwykłą wiedzę na temat wszystkiego, co się wydarzyło i co się wydarzy. Zna historię miejsc i ludzi z całego multiwersum, choć nigdy wcześniej takiej osoby nie spotkał.
  • Teleportacja – Music Meister potrafi przenosić się z miejsca na miejsce, co pozwoliło mu uciec z rury, która była zabezpieczeniem dla ludzi z meta-zdolnościami.
  • Hipnotyzowanie – największą zdolnością Music Meistera jest umiejętność hipnotyzowania ludzi poprzez kontakt wzrokowy. Tym sposobem przenosi ich w świat snów, do którego potrafi wejść i nim manipulować. Umiejętność ta wiąże się za absorpcją zdolności swoich ofiar, co pokazał po zahipnotyzowaniu Supergirl i Flasha.

Biografia Edytuj

Nauczka dla bohaterów Edytuj

Music Meister travel to Earth-1 (2)

Ucieczka na Ziemię-1

Music Meister został uchwycony przez D.E.O. i przetransportowany do siedziby, gdzie zauważył Supergirl. Po krótkiej dyskusji zahipnotyzował ją, a następnie uwolnił się z kajdan i zabrał jej eksplorator międzywymiarowy, przenosząc się na Ziemię-1 w poszukiwaniu „najszybszego człowieka na Ziemi[1].

Music Meister zaatakował S.T.A.R. Labs, gdzie udało mu się zahipnotyzować Flasha. W rzeczywistości jednak przeniósł zarówno Karę jak i Barry'ego do ich świata marzeń, gdzie nakazał im podążać za scenariuszem, aby się wydostać. W tym czasie, w świecie rzeczywistym obrabowywał bank i został zatrzymany przez Vibe'a, Kid Flasha i Marsjanina Łowcę, mimo potęgi supermocy Supergirl i Flasha, jakie dzierżył. Będąc w rurze, Music Meistera odwiedzili Iris i Mon-El, którzy chcieli odzyskać swoich ukochanych. Mężczyzna nie chciał nic zdradzić, mówiąc tylko o tym, że jeśli na prawdę ich kochają, zdołają ich uratować. Niedługo po tym, jak Kara i Barry wrócili do siebie, Music Meister uciekł, stwierdzając, że dał cenną lekcję złamanym sercom. Wyjaśnił, że wybrał właśnie ich, bo widział ból w sercach bohaterów. Po chwili stwierdził, że musi dać lekcję innym i zniknął, śpiewając miłosną piosenkę[2].

Występy Edytuj

SupergirlEdytuj

  1. Spod nieszczęśliwej gwiazdy

FlashEdytuj

  1. Duet

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Sceny z serialu „SupergirlEdytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Drugi sezon serialu „Supergirl”, odcinek „Spod nieszczęśliwej gwiazdy” wyemitowany 20 marca 2017 roku.
  2. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Duet” wyemitowany 21 marca 2017 roku.

Zobacz też Edytuj