FANDOM

Monty Cora – niebezpieczny morderca do wynajęcia, który jest znany jako groźny wojownik Deathride.

Osobowość Edytuj

Monty jest agresywnym człowiekiem, który działa bezwzględnie, nie patrząc na ilość przypadkowo zranionych ludzi. Będąc mordercą do wynajęcia, Cora stara się działać w ukryciu, jednak co sześć miesięcy pokazuje się, aby wziąć udział w „Turnieju Czaszki”. Pod presją widowni jest gotów zabić swoich przeciwników, którzy z nim przegrali.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Monty stał się bezwzględnym mordercą do wynajęcia z nieznanych powodów i znalazł się na liście. W ciągu ostatnich pięciu lat zmarło sześćdziesiąt osób z jego powodu. Dla swojego bezpieczeństwa zaczął się ukrywać i co sześć miesięcy wychodzi z ukrycia, aby wziąć udział w „Turnieju Czaszki”[1].

Ostatni miesiąc Edytuj

Oliver Queen makes the final knockout

Porażka Deathridera

Monty przyglądał się walce w klatce bokserów z nowym, zamaskowanym przeciwnikiem. Kiedy świeżak pokonał wszystkich, stanął do walki z Deathriderem. Walka początkowo wyglądała jak pojedynek równego z równym, jednak Queen zaczął wykorzystywać swoje wojownicze zdolności i znacznie osłabił boksera, stając się tym samym nowym mistrzem turniejów. Kiedy milioner cieszył się z okrzyków publiczności, sprawiając pozory zadowolonego całym wydarzeniem, Monty wyciągnął nóż i wstał, próbując zaatakować przeciwnika. Oliver odwrócił się i znokautował Deathridera, zanim ten zdążył wbić mu ostrze[1].

Występy Edytuj

Komiksy Edytuj

Arrow: KomiksEdytuj

  1. Caged

Galeria Edytuj

Kadry z komiksu „Arrow: KomiksEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Komiks „Arrow: Komiks”, rozdział „Caged” wydany 12 grudnia 2012 roku.

Zobacz też Edytuj