FANDOM

Gdyby nie Mileva, wciąż byłbym urzędnikiem patentowym gdzieś w Wiedniu...

Mileva Maric – znana fizyczka oraz matematyczka i była żona Alberta Einsteina.

Osobowość Edytuj

Mimo potężnego wsparcia od byłego męża i wspólnych długoletnich badań, Mileva była trzymana za kulisami i nie przeszkadzało jej to. Była miła nawet w stosunku do Einsteina, z którym się rozstała, lecz kiedy legendy nakazały Albertowi wyjawić prawdę o Maric, ta była wzruszona, że w końcu jej zasługi zostały uznane, co skutkowało uśmiechem na twarzy.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Geniusz – jako fizyk, Mileva posiada niezwykły geniusz, który pozwolił jej na wyszkolenie Alberta Einsteina i znaczny udział w jego badaniach oraz odkryciach.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Według Alberta, gdyby nie pomoc jego pierwszej żony – Milevy Maric, kontynuowałby pracę jako urzędnik patentowy w Wiedniu. Krótko przed 1942 rokiem, Einstein stał się znanym naukowcem i ekspertem w dziedzinie fizyki, który przeniósł się do Stanów Zjednoczonych. W tym czasie po raz kolejny wziął ślub, ale rozłączyła ich śmierć ukochanej. Przed sympozjum w 1942 roku, pracował nad księgą dotyczącą jednolitej teorii pola, jednakże jeszcze jej nie opublikował[1].

Problemy z czasem Edytuj

Mileva Maric approved by Albert Einstein

Mileva na sympozjum

Kiedy Albert uczestniczył w sympozjum fizyki w 1942 roku i był obserwowany przez legendy oraz nazistów, którzy wtopili się w tłum i byli uważani za uczestników stowarzyszenia, Mileva została odnaleziona przez Damien Darhka, który porwał kobietę i zamierzał wykorzystać ją do stworzenia broni nuklearnej. Legendy z pomocą naukowca odnaleźli kobietę i uratowali ją z rąk Darhka i nazistów[1].

Legendy zdając sobie sprawę z zagrożenia, postanowili wywołać jedną małą aberrację i cofnąć się znowu na sympozjum fizyki, gdzie w przebraniu CIA namówili Alberta do poinformowania publiki o tym, że wszystkie jego dokonania są dokonaniami jego i Milevy, zmuszając tym samym rząd do ochrony „Einsteinów”.[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Czas się kończy

Ciekawostki Edytuj

  • Mileva Maric odpowiada w prawdziwej historii Milevie Marić, która była serbską matematyczką i fizyczką, pierwszą żoną Alberta Einsteina, z którym miała trójkę dzieci.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Czas się kończy” wyemitowany 13 października 2016 roku.

Zobacz też Edytuj