Megalyn Echikunwoke – amerykańska aktorka, która wcieliła się w rolę Mari McCabe w serialach „Vixen”, „Arrow” oraz „Legends of Tomorrow”.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Megalyn Echikunwoke urodziła się 28 maja 1983 roku w Spokane. Jej ojciec był Nigeryjczykiem, natomiast matka Amerykanką. Po śmierci ojca, matka wraz z Megalyn i jej braćmi przeniosła się do rezerwatu Indian Navajo w Chinle w stanie Arizona. Tam obecna aktorka zaczęła myśleć o poprawie swojego życia. Po wystąpieniu w kilku reklamach i telenowelach, Megalyn zaczęła być coraz bardziej rozpoznawalna. Sławę zapewniła jej rola koronera Tary Ceny w serialu „CSI: Kryminalne zagadki Miami”.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej The CW, Megalyn Echikunwoke otrzymała możliwość wcielenia się następujące postacie:

Podczas wyemitowania pilotażowego odcinka serialu, błyskawicznie stała się ona bardzo popularna. Zaczęła zbierać pozytywne opinie odbiorców, a oglądalność rosła. Dzięki temu, Megalyn stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich aktorek.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W 2007 roku, Megalyn miała szansę spotkania Baracka Obamy, podczas jednej z prezydenckich kampanii[1][2].

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]