FANDOM

Mateo Lopez – syn Hugo i Martiny Lopez, który potajemnie przed nimi doczekał się potomka ze swoją dziewczyną.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o osobowości Mateo, lecz jest on zwyczajnym mężczyzną, kochającym swoją dziewczynę. Była z nim w ciąży, lecz oboje zdecydowali się nie mówić o tym swoim rodzicom z nieznanych przyczyn. Wydaje się, że jego relacje z ojcem są napięte, co oboje pokazali w klasztorze.

Biografia Edytuj

Mateo Lopez talk father about his son (5)

Kłótnia z ojcem

Mateo wraz z dziewczyną odwiedzili klasztor sióstr zakonnych, kiedy zbliżał się poród. Oboje ukrywali to wydarzenie przed swoimi rodzicami, zwłaszcza po tym, jak zmarła Martina i porwany został Diego. Kiedy jednak po porodzie Yolanda dostrzegła, że podczas krótkiego snu jej dziecko znikło, policja zainteresowała się tematem, podobnie jak zespół pewnego okultysty. Na miejsce przybył również Hugo, który był wściekły na syna, że ukrywał przed nim prawdę[1]. Jakiś czas później, po pozbyciu się tajemniczej Lamasztu, dzieci wróciły do swoich rodziców[2].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. The Saint of Last Resorts: część 1

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „The Saint of Last Resorts: część 1” wyemitowany 12 grudnia 2014 roku.
  2. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „The Saint of Last Resorts: część 2” wyemitowany 16 stycznia 2015 roku.

Zobacz też Edytuj