FANDOM

Make it Rain” – dwudziesty rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 20 lutego 2013 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 23 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Strzała i Felicity Smoak współpracując, mając na celu współczesnego dobrodusznego Robin Hooda – Randalla Hode'a.

Streszczenie Edytuj

Deszcz pieniędzy w Starling City

Deszcz pieniędzy w Starling City

Oliver postanowił zabrać Felicty z pracy i przejść się z nią po mieście, kiedy ta zaczęła zadawać przyjacielowi pytania dotyczące jego majątku i tego, gdzie je ukrywa. Rozmowa stała się jednak mocno biznesowa, więc kobieta zapytała, czy ten „spacer” będzie się liczył jako nadgodziny w Queen Consolidated. Nagle dwójka dostrzegła zbiorowisko ludzi, którzy łapali spadające z samolotu pieniądze. Spodziewając się, że waluta może być nielegalnie rozdawana innym, zespół postanowił zająć się sprawą jak najszybciej.

Gdy tylko Oliver się przebrał, a Felicity dostała się do komputera, odkryli tożsamość pilota samolotu. Sterował nim niejaki Randall Hode, którego kobieta okrzyknęła mianem Robin Hooda. Wszystko przez to, że zhakował wszystkie banki w Starling City, okradając najbogatszych ludzi w mieście i rozdając ich pieniądze ubogim. Zauważyła podobieństwo między nim a łucznikiem, który zaraz po tym udał się w pościg za samolotem. Gdy tylko dostał się do ładowni, zaczął przedzierać się przez sterty pieniędzy. Przez hałas zauważył go Randall, który był zaskoczony widokiem łucznika. Wiedząc jednak, że może mu przysporzyć kłopotów, otworzył szerzej drzwi ładowni, pozbywając się bohatera.

Strzała atakuje Randalla Hode'a w samolocie

Walka z przestępcą

Ten jednak nie dał za wygraną i w ostatnim momencie wdrapał się na dziób samolotu, wybijając przednią szybę. Strzała nakazał Hodowi wylądować bezpiecznie samolotem, lecz ten nie zamierzał wykonać tego polecenia. Wyjawił jednak, że był zainspirowany tym, co przytrafiło się Adamowi Huntowi i postanowił również działać w imię społeczności. Bohater widział w nim jednak przestępcę i go ogłuszył, po czym przystąpił do samodzielnego awaryjnego lądowania samolotem. Znacznie pomogła mu w tym Felicity, która zdalnie pilotowała maszynę, a po wszystkim przestępca został aresztowany.

Obsada Edytuj

Role drugoplanowe

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj