FANDOM

Madeline Devereaux – żona Clarke'a, która przypadkowo swoją rozpaczą i mistycznymi zdolnościami Papy Midnite'a wskrzesiła męża.

Osobowość Edytuj

Madeline starała się wspierać męża w walce z rakiem, nie spodziewając się jego śmierci. Gdy wróciła do domu i zastała go zmarłego w łóżku, obwiniała się, że nie było jej przy nim. Jej miłość była tak ogromna, że kobieta zdecydowała się na ryzykowne spotkanie z Papa Midnitem, które wskrzesiło męża.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W pewnym momencie normalnego życia z Clarkem, mężczyzna zachorował na raka i niedługo później zmarł w śnie we własnym łóżku. Kobiety nie było wtedy w domu i obwiniała się, że nie zdążyła nic zrobić i się pożegnać[1].

Duchowe wyzwolenie Edytuj

Papa Midnite talk with Clarke Devereaux ghost (2)

Kontakt z duchem męża

Madeline czuła się winna, że nie było jej w domu podczas śmierci Clarke'a i postanowiła udać się do Papa Midnite'a, aby porozmawiać z jego duchem i go przeprosić. Jej ogromne poczucie winy było tak silne, że w połączeniu z mistycznymi zdolnościami mężczyzny, przywrócił ducha Clarke'a na Ziemię. Zaczął on żyć z Madeline, niespostrzeżenie wysysając z niej energię życiową. Kiedy jednak Midnite wraz z Constantinem postanowili zająć się przytłaczającym problemem, przy pomocy detektywa Corrigana sprowadzili bliskich wskrzeszonych ofiar to kryjówki, gdzie zmusili ich do pogodzenia się ze stratą. Dzięki temu mogli rozpocząć rytuał, który ponownie odesłał duchy, w tym ducha Clarke'a[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Danse Vaudou

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Danse Vaudou” wyemitowany 21 listopada 2014 roku.

Zobacz też Edytuj