FANDOM

Moja droga. Wszak nie musisz... pukać...
Ludwik XIII, „Czas się kończy

Ludwik XIII – król Francji, a także mąż Anny.

Osobowość Edytuj

Ludwik wydaje się być miłym człowiekiem, jednakże niezwykle tchórzliwym i porywczym, co ukazał podczas pojawienia się na jego dworze legend. Według jego żony mężczyzna często korzystał z towarzystwa innych dworzan, nieszczególnie kobiet.

Biografia Edytuj

Louis XIII meet legends (2)

Spotkanie uzbrojonego napastnika

Około 1637 roku, Ludwik poślubił Annę i kiedy pewnej nocy mieli skonsumować swoje małżeństwo, mężczyznę przygotowywał do tego wydarzenia służący. Właśnie wtedy ich zamek został zaatakowany przez napastników posiadających technologię z przyszłości, tworząc tym samym aberrację czasową. Legendy powstrzymały napastników, próbując zachować pozory, zapewniając tym samym, że małżeństwo skonsumuje swój związek, a linia czasu nie zostanie zmieniona[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Czas się kończy

Ciekawostki Edytuj

  • Ludwik XIII odpowiada w prawdziwej historii Ludwikowi XIII, który był królem Francji i Nawarry, a także mężem Anny Austriaczki. W chwili śmierci ojca miał tylko 9 lat, więc do czasu pełnoletniości realne rządy regencyjne sprawowała jego matka, Maria Medycejska.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Czas się kończy” wyemitowany 13 października 2016 roku.

Zobacz też Edytuj