Lucha de Apuestas” – sześćdziesiąty odcinek serialu „Legends of Tomorrow”, który wchodzi w skład czwartego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 1 kwietnia 2019 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Kiedy Legendy słyszą, że Mona wypuściła zbiega, muszą wyruszyć do Meksyku z roku 1961, żeby naprawić ten cały bałagan. Mona próbuje przekonać Legendy i Biuro, że osobami odpowiedzialnymi za uwolnienie zbiega byli jacyś tajemniczy Faceci w Czerni, a nie ona. Nie mając żadnych dowodów na poparcie teorii Mony, Legendy muszą zdecydować, czy powinny jej zaufać i zadrzeć z Biurem. Tymczasem Nate i Zari udają się na wspólną misję zwiadowczą, by dowiedzieć się, co ukrywa Hank.

Obsada[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Tytuł odcinka odnosi się do praktyki w profesjonalnym zapaśnictwie meksykańskim, w którym zapaśnik oferuje zakład, zwykle maskę lub włosy w przypadku demaskowanych zapaśników.
    • El Cura rzuca wyzwanie Konane, ponieważ ten ostatni wygrywał każdą walkę, ten pierwszy wierzył, że jest to sprzeczne z duchem sportu.
  • Ten odcinek został wyemitowany prawie 4 miesiące po poprzednim odcinku Legends of To-Meow-Meow, oznaczając najdłuższą przerwę w historii Arrowwersum.
  • Mona podaje kilka odniesień do kultowego „Z Archiwum X”.
  • Krzyk Wilhelma jest używany, gdy przelatuje obok Biura Czasu Constantine.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]