FANDOM

Lone Hunter” – dwudziesty siódmy rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 10 kwietnia 2013 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 23 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Detektyw Departamentu Policji w Starling City jako tajny agent rozpoczyna polowanie na mściciela... Czy odkryje więcej, niż się spodziewa odkryć?

Streszczenie Edytuj

Rivera i Hall na miejscu zbrodni

Badanie miejsca zbrodni

Detektyw Rivera wraz z McKenną Hall badali miejsce zbrodni, odnajdując wbitą strzałę w ciało martwego gangstera. Mężczyzna był wrogo nastawiony do łucznika ze Starling City i nie chciał pozwolić mu wolno biegać po ulicach miasta. Oboje postanowili skontaktować się z detektywem Lance, z którym ustalili, że czas zacząć działać. Jako że zdawali sobie sprawę z faktu, iż gangsterzy nie będą współpracować z ludźmi z odznakami, wymyślili solidnie zbudowany plan, który polegał na ukryciu swojej osoby – działaniu pod przykrywką.

Jako że Rivera dorastał na ulicach Glades, postanowił udawać gangstera. Pamiętając rodzinne słowa: „jeśli zapomnisz, skąd pochodzisz, zapomnisz, kim jesteś”, był idealnym kandydatem na tę misję. Pierwszym jego celem było zbliżenie się do gangu Netas, z którym Strzała miał na pieńku. Gangsterzy początkowo nie chcieli handlować z mężczyzną, uważając go za wtykę przeciwnego gangu – 5-0. W końcu jednak udało się z nimi porozmawiać i przekazać próbkę narkotyku, proponując więcej na sprzedaż. Następnego dnia wieczorem Rivera czekał z McKenną w radiowozie na transakcje z Netas, na której spodziewali się spotkać mściciela.

Rivera puszcza łucznika wolno

Rivera puszcza łucznika wolno

Kiedy wybiła umówiona godzina, policjant udał się w umówione miejsce, gdzie po niedługiej chwili zjawili się członkowie gangu Netas. Rivera podał im teczkę z kokainą i wszystko szło po jego myśli, dopóki jeden z przestępców nie spostrzegł we wkładzie teczki insygnia ich gangu. Natychmiast wszyscy wyciągnęli broń i zamierzali pozbyć się tajemniczego dilera, kiedy to zainterweniował łucznik, który szybko wraz z detektywem pokonał przestępców. Kiedy tylko opadł kurz walki, Rivera zaczął celować do Strzały, chcąc wypełnić swój plan. Mściciel próbował go namówić do pociągnięcia za spust, lecz policjant nie mógł tego zrobić, udowadniając przy tym, że miasto potrzebuje łucznika i pozwalając mu jednocześnie uciec. Rivera wrócił do radiowozu, gdzie zdradził partnerom, że nie jest taki jak Strzała i nie może wymierzyć sprawiedliwości tak, jak robi to on.

Obsada Edytuj

Role drugoplanowe

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj