FANDOM

Linda Adams – pielęgniarka pracująca w szpitalu świętej Katarzyny, a także kochanka doktora Carrolla.

Osobowość Edytuj

Linda jest miłą pielęgniarką, dbającą o pacjentów. Stara się nie zwracać uwagi na złośliwość niektórych z nich, co pokazała w przypadku Morrisa. W pracy dąży do perfekcji i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki, próbując przy okazji ukryć relacje łączące ją i doktora Carrolla.

Biografia Edytuj

Manny is having sex with a nurse (3)

Miłość do anioła

Linda pracowała w szpitalu, kiedy to jedna z pacjentek dostała ataku. Natychmiast z doktorem Galenem rozpoczęli resuscytację, która nie przyniosła żadnych efektów – kobieta zmarła. Niedługo później Morris przyszedł do szpitala świętej Katarzyny z zakrwawioną twarzą i odpadającą skórą po przeszczepie. Kiedy pielęgniarka zapytała, co się wydarzyło, mężczyzna opowiedział o bójce w barze. Kobieta próbowała przypomnieć pacjentowi zasady dotyczące adaptacji skóry do nowego osobnika, lecz Morris nie zamierzał słuchać i kazał wezwać doktora. Jakiś czas później Linda pomogła doktor Carrollowi przy komputerze po czym, korzystając z przerwy, zaciągnęła go do schowka, gdzie uprawiali seks. Kobieta nie wiedziała, że ciałem doktora tymczasowo włada anioł Manny, który był przerażony całą sytuacją[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Angels and Ministers of Grace

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Angels and Ministers of Grace” wyemitowany 6 lutego 2015 roku.

Zobacz też Edytuj