FANDOM

Level Two” – sto czterdziesty drugi odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład siódmego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 5 listopada 2018 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

OpisEdytuj

Oliver Queen nadal dążąc do znalezienia Diaza, wykonuje drastyczny ruch. Felicity, tak jak jej mąż, robi wszystko, żeby powstrzymać przeciwnika. Tymczasem, kiedy podpalacze obierają za cel centrum społeczne Ramireza, raniąc jego córkę, Zoe, zjawia się tajemnicza Nowa Zielona Strzała ratuje dzień. Pani kapitan Drake, w obliczu presji ze strony pani burmistrz, dotyczącej złapania mściciela, musi podjąć decyzję. Trzeba zająć konkretne stanowisko w sprawie tego, czy przestrzeganie zasad za wszelką cenę, to najlepszy plan na zapewnienie miastu bezpieczeństwa.

Obsada Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • To pierwszy odcinek serialu, w którym nie występuje Kirk Acevedo jako Ricardo Diaz po awansie do roli głównej w serialu.
  • Tytuł odnosi się do miejsca poniżej pierwszego poziomu więzienia Slabside.
    • W poprzednim odcinku „Crossing LinesDanny Brickwell ujawnił Oliverowi, że jest to również to samo miejsce, w którym przebywa Demon.
    • Strona Arrow na Facebooku pierwotnie wydała kolejną promocję tego odcinka na kilka godzin przed emisją, ale została zdjęta po tym, jak James Bamford ujawnił, że materiał filmowy został faktycznie pobrany z następnego odcinka.
  • Broszka, którą Dinah daje Zoe, ma kształt logo Ptaków Nocy z grupy komiksowej DC o tej samej nazwie.
  • Ujawniono, że człowiek, którego zastrzelił Robert Queen, zanim zabił się po zatonięciu Queen's Gambit, nazywał się Hackett, a jego imię ujawniono później jako David.

Zobacz też Edytuj