FANDOM

Laura Washington – kobieta wszczepiająca do swojego ciała technologię, którą ukradnie. Dzięki temu zyskała przydomek Cyberwoman.

Osobowość Edytuj

Laura jest niezwykle pewną siebie kobietą polegającą głównie na skradzionej technologii. Nie wiadomo, jaki jest jej motyw, ale cechuje ją niezwykła agresja i zawziętość.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Cyberwoman fight with Team Green Arrow, Flash and Supergirl (5)

Zdolności Cyberwoman

  • Zwiększona siła – Cyberwoman posiada zwiększoną siłę, która jest znacznie większa od siły posiadanej przez przeciętnego człowieka.
  • Zwiększona wytrzymałość – Cyberwoman posiada zwiększoną wytrzymałość, dzięki której mogła bez problemu przeżyć kilka potężnych ciosów od Supergirl.
  • Cybernetyczne implanty – dzięki wszczepianym w ciało skradzionym urządzenia, Cyberwoman posiada kilka specjalnych zdolności, między innymi potrafi strzelać potężną wiązką energii z implantu ręki i palca.

Biografia Edytuj

Konfrontacja z Wild Dogiem

Cyberwoman chcąc zwiększyć swoje zdolności, skradła z Van Horn Industries regulator, który następnie wszczepiła sobie w przedramię. Jakiś czas po tym, drużyna Zielonej Strzały odnalazła magazyn, w którym kobieta się ukrywała, chcąc odebrać jej potrzebny im regulator. Kiedy Laura zobaczyła Wild Doga, zaczęła z nim walczyć, znacznie go osłabiając wiązką wystrzelonej energii. Gdy miała go wykończyć, mściciela uratował Flash, który współpracując z Supergirl ogłuszył kobietę, a następnie Mister Terrific odebrał jej urządzenie[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Invasion!

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Invasion!” wyemitowany 30 listopada 2016 roku.

Zobacz też Edytuj