FANDOM

W nosie mam widok. To wasza najdroższa oferta?
Kurt Weaver, „Mixed Signals

Kurt Weaver (zm. w październiku 2017 roku) – programista, który wraz z przyjaciółmi okradł Ramsey'a Deacona i wzbogacił się na jego pomyśle.

Osobowość Edytuj

Kurt był chciwym, żądnych sławy i bogactwa programistą, który postanowił wykorzystać daną mu szansę i okraść przyjaciela z pomysłu. Kiedy zdobył pieniądze, całkowicie odciął się od niego i żył własnym życiem jak prawdziwy bogacz, nie traktując innych na poważnie i chełpiący się w swoim dorobku.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W 2013 roku, Kurt wraz z Ramsey'em, Timem i Shelią stworzyli w garażu aplikację „Kilg%re”. 17 stycznia 2014 zespół został uhonorowany nagrodą Quasar w 25. edycji corocznego bankietu „Quasar Award” w Keystone City. Przyjaciele Deacona chcieli się jednak wzbogacić na programie i wykradli jego pomysł, sprzedając go konkurencji za miliardy, a go zostawiając bez niczego[1].

Życie jak w bajce Edytuj

Śmierć Kurta Weaver'a (7)

Śmierć Kurta

Kurt zwiedzał nowy apartament, który zamierzał kupić. Zgodził się na jego wybór i zjechał windą, zostawiając oprowadzającą samą na górze. Mężczyzna był zadowolony ze swojego czynu, kiedy nagle winda zaczęła wariować, a na panelu kontrolnym pokazał się napis „Kilg%re”. Kurt zrozumiał, że ma kłopoty i zaczął składać wszystko w całość, lecz winda zaczęła jeździć w górę i w dół, ostatecznie zabijając mężczyznę[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Mixed Signals

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Mixed Signals” wyemitowany 17 października 2017 roku.

Zobacz też Edytuj