FANDOM

Kullens – radny Star City, który nie zgadzał się z burmistrzem odnośnie poszerzenia granic miasta.

Osobowość Edytuj

Kullens wydaje się być upartym człowiekiem, twardo stawiającym na swoim i ukazującym wyłącznie złość oraz agresję. W dodatku jest na tyle przekonujący, że potrafi prowokować rozmawiających z nim do milczenia.

Biografia Edytuj

Kullons and Oliver talk about future Star City (2)

Rozmowa o przyszłości miasta

Kullens wraz z Susan Williams stawił się w biurze burmistrza Olivera Queena na jego prośbę, chcąc znać jego zdanie na temat podziału Star City. Ten bowiem uważał, że nie ma sensu jednoczyć miasta, kiedy tak wiele stref wewnętrznych pozostaje na wyłączność i chciał pozwolić na budowę większej ilości tańszych domów, aby dać ludziom szansę żyć od nowa. Kullens był przeciwny, ponieważ uważał, że kiedy pieniądze wchodzą do gry, to rodziny zostają wygryzione przez staromodnych kapitalistów. Wskazał jako przykład rodzinę Olivera, która to dwadzieścia pięć lat temu zrezygnowała z tego pomysłu, gdyż wolała postawić na tym miejscu wieżowiec Queen Consolidated. Radny Kullens zaznaczył, że polityka jest sztuką rzeczywistości i nie może zmienić swojego głosu. Jakiś czas później burmistrz ponownie spotkał się z radnym, gdzie Queen zdradził, że Kullens sam był jednym z wcześniej wspomnianych staromodnych kapitalistów, którzy wypchnęli biednych na ulicę, ukrywając się za firmą fasadową. Oliver zaznaczył, że sprzeciw radnego wobec zmiany jest nie polityczny, zmuszając go tym samym do zmiany głosu[1].

Kiedy na jaw wyszło, że prokurator Chase na zlecenie burmistrza Queena zatuszował morderstwo detektywa Malone, do którego przyczynił się Zielona Strzała, Kullens jak wielu innych radnych zwołało obrady, na których próbowali wywnioskować, co się dokładnie stało i czy Oliver powinien zrezygnować ze swojego stanowiska. Ostatecznie Queen powiedział prasie, że nie chciał sprawić, aby miasto straciło kolejnego obrońcę i uwierzyło w to, że zabija on teraz policjantów, jednak teraz – kiedy wszyscy znają prawdę, trzeba się pozbyć mściciela[2].

Kullons talk about Prometheus

Obawy o Prometeusza

Kiedy okazało się, że pod maską Prometeusza kryje się prokurator okręgowy Adrian Chase, rada miasta na czele z Kullensem rozpoczęła za nim gonitwę z pomocą policji. Podczas spotkania w ratuszu, mężczyzna zamierzał powiadomić Interpol, uważając, że przestępca może chcieć uciec z kraju. Burmistrz uważał jednak, że tak nie jest, zaznaczając, że przestępca jeszcze tutaj nie skończył. Kullens nie zamierzał dowierzać samym przypuszczeniom Queena, bojąc się o losy miasta i mieszkańców[3].

Kiedy burmistrz wyrzucił z pracy prokuratora Armanda oraz kapitan Hill, okrzyknęli oni swoją degradację jako bezpodstawną i ukazującą, że to właśnie on jest Zieloną Strzałą. Kullens przygotował zebranie rady, na której Oliver miał oczyścić się z zarzutów, ukazując dowody na swoją niewinność. Na pożegnanie podał mężczyźnie rękę, zatruwając go vertigo. Podczas przygotowanego spotkania był zły, że Oliver spóźnia się, grając na jego niekorzyść. Ostatecznie jego działania i powiązania z Ricardo Diazem doprowadziły do degradacji Queena, a jego miejsce zajął zastępca – Quentin Lance[4].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Human Target
  2. Fighting Fire With Fire
  3. Dangerous Liaisons
  4. Fundamentals

Ciekawostki Edytuj

  • Imię radnego Kullensa nie zostało przedstawione.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Human Target” wyemitowany 2 listopada 2016 roku.
  2. Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Fighting Fire With Fire” wyemitowany 1 marca 2017 roku.
  3. Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Dangerous Liaisons” wyemitowany 26 kwietnia 2017 roku.
  4. Szósty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Fundamentals” wyemitowany 12 kwietnia 2018 roku.

Zobacz też Edytuj