FANDOM

Mam się bać byle pancerza, skoro mam nadczłowieka?

Krieger – członek partii nazistowskiej działającej w 1942 roku, który nadzorował zarówno wojskowe, jak i rządowe sprawy. Używając serum od Eobarda Thawne’a zmieniał się w potężną bestię znaną pod pseudonimem Super-Krieger.

Osobowość Edytuj

Jak wielu nazistów, Krieger był zimnym i zmanipulowanym żołnierzem, próbującym wzmocnić III Rzeszę za wszelką cenę wszelkimi środkami. Pozornie uważał, że jego działania mogą doprowadzić do wygranej i chciał przez to stworzyć produkcje serum, które dostał od Eobarda. Krieger był również niezwykle niemiłym rasistą, który uwielbiał naśmiewać się z odmieńców, co pokazał w stosunku do Amayi.

Umiejętność Edytuj

Moce Edytuj

Krieger first time use serum (3)

Transformacja Kriegera

  • Transformacja – dzięki serum od Eobarda, Krieger potrafił zmienić molekularną właściwość swojego organizmu. Tym samym zyskiwał wzrost sięgający ponad dwa metry, jego siła znacznie się zwiększyła podobnie jak wytrzymałość i tym samym stawał się bardziej agresywny, działając w tej formie jak zwierzę.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Krieger jest biegłym wojownikiem walki wręcz.
  • Ekspert w walce bronią – jako żołnierz, Krieger potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – lata służby w wojsku spowodowały, że Krieger posiada niezwykłą kondycję fizyczną.
  • Szkolenie wojskowe – szkolenie w wojsku wiele nauczyły Krieger. Jego taktyczne zdolności wraz z bojowymi umiejętnościami niejeden raz przydały się podczas misji.

Biografia Edytuj

Eobard Thawne meet Baron Krieger (1)

Spotkanie z Eobardem

Z początkiem 1942 roku, Krieger wyjechał do Paryża, gdzie próbował uzyskać Amulet Askaranu i spotkał się z Herr Thawnem. Żołnierz tłumaczył mężczyźnie, że zamierza wzmocnić Niemcy z pomocą Hitlera i w tym celu podróżnik wręczył mundurowemu małą dawkę biomolekularnego wzmacniacza jako kartę przetargową. Tym samym chciał wspomóc Niemcy w walce z Amerykańskim Stowarzyszeniem Sprawiedliwości, aby ci mogli wygrać wojnę[1].

Kiedy znaczny czas później Krieger został otoczony przez ASS i legendy, postanowił przetestować serum na sobie, przekształcając się tym samym w niebezpieczną, agresywną i potężną bestię, pokonując Vixen i Atoma, który postanowił zabrać i uwięzić w bunkrze. Po powrocie do swojej ludzkiej formy żołnierz zmusił Palmera do produkcji większej ilości serum, co ten postanowił zrobić, aby mężczyzna nie skrzywdził Amayi. Dwójce udało się jednak uciec podczas kolejnego ataku bohaterów, więc Krieger ponownie postanowił zażyć serum jednak tym razem Nate Heywood wraz z dziadkiem zaciągnęli go w pułapkę, pozwalając mu tym samym zginąć w wyniku uderzenia potężnego ładunku wybuchowego[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Czas się kończy” wyemitowany 13 października 2016 roku.

Zobacz też Edytuj