FANDOM

Królowa Dominatorów – matka Gumballa, będąca królową Dominatorów.

Osobowość Edytuj

Królowa Dominatorów nienawidzi ludzi i żywi do nich urazę, uważając każdego osobnika odpowiedzialnego za porwanie jej dziecka. Niemniej jednak nie zabiła nikogo, pozostawiając swoje cele w specyficznych kokonach i wykradając im wspomnienia. Wykazała się również urokiem i namiętnością, kiedy starała się uwieźć Heywooda. Po tym, jak zorientowała się, że legendy nie chcą jej skrzywdzić, zaczęła z nimi współpracować, oczekując powrotu syna. Gdy go odzyskała była tak zadowolona, że pożegnała się z bohaterami, nie robiąc im krzywdy.

Moce i zdolności Edytuj

Królowa Dominatorów spotyka Sarę Lance (4)

Kradzież wspomnień

Moce Edytuj

  • Telepatia – największym atutem kosmitki jest zdolność używania telepatii, dzięki czemu może komunikować się z innymi istotami w ich własnym języku, a także bezproblemowo ich rozumie. Jej zdolność jest na tyle rozwinięta, że potrafi wykradać wspomnienia, a także mieszać w głowie swojej ofiary tak mocno, iż nie dostrzega on realnego świata.

Zdolności Edytuj

  • Zwiększona siła – królowa Dominatorów posiada siłę dorosłego osobnika ze swojego gatunku, która znacznie przewyższa ludzkie możliwości.
  • Zwiększona wytrzymałość – królowa Dominatorów posiada wytrzymałość dorosłego osobnika ze swojego gatunku, która znacznie przewyższa ludzkie możliwości.

Biografia Edytuj

Gumball wraca do matki (5)

Odzyskanie syna

Królowa pojawiła się w Ivy Town w 1988 roku, kiedy to jej dziecko zaginęło. Złowrogo nastawiona do ludzi, uważała każdego z nich za zagrożenie, przyciągając uwagę NSA. Na swojej drodze napotkała Sarę Lance, z którą pojedynek waleczny wygrała, po czym owinęła ją w kokon. Wiedząc, że nie może ufać ludziom, wykradła wspomnienia kobiety, udając się do państwa Palmerów. Tam napotkała kobietę, z którą uczyniła to samo. Po niedługim czasie do drzwi domostwa zapukał Nate Heywood, więc kosmitka zaczęła udawać właścicielkę mieszkania, uwodząc mężczyznę. Podstęp wyczuła Amaya, która dostrzegała prawdziwą naturę cudzoziemca. Zaatakowała ją, a następnie zaczęła uciekać wraz z Heywoodem. Królowa nie zamierzała jednak rezygnować z odnalezienia dziecka, więc ruszyła w pościg za legendami do samego lasu, w którym dostrzegła syna. Była z tego powodu szczęśliwa i zrozumiała, iż może zaufać bohaterom, machając im na pożegnanie[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Phone Home

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Trzeci sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Phone Home” wyemitowany 31 października 2017 roku.

Zobacz też Edytuj