FANDOM

Kostium Prometeusza – kombinezon ochronny Prometeusza, który jednocześnie jest w stanie ukryć tożsamość użytkownika.

Wygląd Edytuj

Kostium Prometeusza jest wykonany ze szmacianych elementów przeplatanych kevlarowymi zdobieniami. Jego kolorystyka opiera się na różnych odcieniach zieleni oraz czerni. Na kostium składa się również kaptur i maska posiadająca jedynie otwory na oczy. Do tego użytkownik nosił zielone buty i rękawice, a przez ramię przewieszony był kołczan, w którym znajdowało się około dziesięć strzał oraz pochwa na miecz. Brzuch posiada wzmocnioną warstwę materiału, przez co nawet najostrzejsze strzały nie mogą przebić się przez strój. Równolegle do pasa umiejscowione są kieszonki, w których znajdują się shurikeny.

Opis Edytuj

Kiedy Simon Morrison dowiedział się, kto zabił jego ojca i połączył tę osobę z Kapturem, ułożył genialny plan zniszczenia Olivera Queena. Kiedy faza wykonywania się rozpoczęła, mężczyzna stworzył strój wyglądający z daleka jak strój Zielonej Strzały, planując go złamać i zniszczyć za pomocą swojego alter ego.

Kostium Prometeusza jest wykonany z kevlaru, dzięki któremu zawdzięcza wytrzymałość na rozciąganie, uderzenia pociskami i ekstremalne warunki. Na brzuchu ma kieszonki na shurikeny, natomiast na plecach widnieje kołczan na około dwadzieścia strzał oraz pochwa na miecz. Przy stopach, udach i w pasie znajdują się specjalne kieszenie, w których użytkownik przetrzymuje różnego rodzaju urządzenia.

Znani użytkownicy Edytuj

Byli użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj