FANDOM

Justin Claybourne (zm. w grudniu 2012 roku) – skorumpowany biznesmen, którego nazwisko znalazło się na liście. Był prezesem Claybourne Pharmaceuticals, który był zamieszany w rozprzestrzenienie wirusa gruźlicy w Lamb Valley, a następnie drogą sprzedaż leku przeciw niej. Tym samym stał się celem dla Kaptura, który go zamordował.

Osobowość Edytuj

Justin był niezrównoważonym człowiekiem, który zaczął zajmować się defraudacjami z nieznanych przyczyn. Cechowała go niezwykła podejrzliwość, nawet do współpracowników, a także zawziętość i skłonność do interpretowania normalnych zachowań jako wrogich, obraźliwych czy też pogardliwych. Uważał, że miasto można ocalić tylko za pomocą biznesu i pieniędzy.

Biografia Edytuj

Justin Claybourne meet The Hood (5)

Spotkanie z Kapturem

Justin był skorumpowanym biznesmenem należącym do AK Desmond Group – tajemniczej organizacji zajmującej się czarnym rynkiem. W zmowie z organizacją, Claybourne zaraził wszystkich w Lamb Valley gruźlicą, a następnie jego farmaceutyczna firma Claybourne Pharmaceuticals wyprodukowała lekarstwo – dycloseral, którego cena wzrosła z 10$ do 1000$ za pigułkę. Kaptur próbował zastraszyć mężczyznę i podczas spotkania z nim dał mu szansę na naprawę swoich błędów, jednak ten z niej nie skorzystał. W związku z tym następnego dnia udał się do siedziby AK Desmond Group, gdzie wszystkich wymordował po drodze na dach. Tam biznesmen próbował przekonać mściciela, że miasto można uratować jedynie pieniędzmi, kiedy to łucznik wystrzelił strzałę wprost w jego serce[1].

Sekcja zwłok Claybourne'a wykazała, że strzała nie przyczyniła się do jego śmierci, lecz po jej wystrzeleniu mężczyzna wpadł do basenu, gdzie żył jeszcze przez 145 sekund starając się przeżyć, ostatecznie dusząc się pod wodą[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. What We Leave Behind"

Ciekawostki Edytuj

  • Justin Claybourne nie ukazał się nigdy wcześniej w serialu, jednakże jego nazwisko pojawiło się na liście, a także został wspomniany.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „What We Leave Behind” wyemitowany 7 grudnia 2016 roku.

Zobacz też Edytuj