FANDOM

Josiah Hudson (zm. w 2012 roku) – była głowa ochrony Queen Consolidated, który został zabity podczas wykonywania zlecenia Waltera.

Osobowość Edytuj

Josiah wydawał się być wytrwałym i inteligentnym mężczyzną, działającym zgodnie z prawem dla dobra Queen Consolidated. Starał się dokładnie wykonywać swoją pracę, wręcz w wojskowym, sztywnym stylu. Podjął się też tajemniczego zlecenia od Waltera nie wiedząc, że może przy tym utracić życie.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Josiah Hudson od 2005 roku pracował w Queen Consolidated jako ochroniarz, awansując w końcu na głównego ochroniarza firmy[1].

Tajemnicze zlecenie Edytuj

Josiah Hudson and Walter Steele talk about Queen's Gambit (2)

Rozmowa z Walterem

Josiah został wezwany przez Waltera do swojego biura, gdzie mężczyzna zaznaczył, że ich obecne spotkanie nigdy nie miało miejsca. Następnie zapytał ochroniarza o doświadczenie, po czym zdradził, iż odnalazł Queen's Gambit w Starling City. Mimo zdziwienia Josiah zgodził się wykonać zlecenie przeniesienia wraku do bezpiecznej lokalizacji. Niedługo później, Hudson zginął w wypadku samochodowym sabotowanym przez Malcolma Merlyna[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Urazy

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Arrow”, odcinek „Urazy” wyemitowany 7 listopada 2012 roku.

Zobacz też Edytuj