FANDOM

Trapera nie złapiesz w sidła.
Josh Reynolds, „Elongated Journey Into Night

Josh Reynoldsmeta-człowiek będący byłym liderem Agencji Kolektorów zamieszkujących Ziemię-19, znany pod pseudonimem Breacher.

Osobowość Edytuj

Breachera można określić jako niezwykle brutalnego, śmiertelnie poważnego i bardzo agresywnego mężczyznę, którego osobowość uległa całkowitej zmianie przez krzywdy, jakie doświadczył na swojej Ziemi. Jest do wszystkiego wrogo nastawiony i uważa wszystko za zagrożenie. Cechy te przelewa również na chłopaków córki i aby ich sprawdzić, organizuje 24-godzinne polowania, w wyniku których zginął co najmniej jeden. Mimo tego wszystkie docenia lojalność i odwagę, co pokazał w stosunku do Cisco Ramona i podjętych przez niego decyzji, aby stanąć w obronie przyjaciół.

Moce i zdolności Edytuj

Breacher pierwszy raz spotyka Cisco Ramona (2)

Moce Breachera

Moce Edytuj

  • Manipulacja energią międzywymiarową – Breacher potrafi nawiązać połączenie z różnymi wibracjami multiwersum i manipulować nimi. W taki sposób jest on w stanie zobaczyć zdarzenia z przeszłości, przyszłości oraz mające miejsce w wymazanych liniach czasu. Potrafi także generować ze swoich dłoni potężne fale uderzeniowe, które potrafią zranić, a nawet zabić.
  • Podróże między światami równoległymi – manipulacja energią międzywymiarową pozwala Breacherowi otwierać portale do innych wymiarów. Zdolność ta wymagają od niej całkowitego skupienia i świadomości tego, co jest dokładnie jej celem.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Breacher jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz.
  • Ekspert w walce bronią – Breacher potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – będąc kolektorem, Breacher posiada niezwykłą kondycję fizyczną. Nieustannie angażuje się w treningi fizyczne i pościgi, zwiększając swoje kompetencje.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W pewnym momencie Breacher stał się liderem Agencji Kolektorów na Ziemi-19 i angażował się w polowania na najgorszych przestępców w historii, takich jak Czarny Władca Marla, Soolunga z Sheerdr, a także Piaskowi Ludzie z Scar. Walczył również z niebezpiecznym łowcą z Ziemi-48, którego pokonał, ograbiając go z ostrego sztyletu. W pewnym momencie narodziła mu się córka, Cynthia[1].

Szacunek do chłopaka córki Edytuj

Cisco Ramon oprowadza Breachera po S.T.A.R. Labs

Poznawanie chłopaka Gypsy

Odkrywszy, że Gypsy posiada chłopaka z innej Ziemi, Breacher udał się na Ziemię-1, atakując mężczyznę w jego własnym domu. Kiedy tylko dorwał Cisco, zatrzymała go córka, która przedstawiła mężczyzn sobie. Obaj udali się do S.T.A.R. Labs, gdzie Ramon próbował pokazać wojownikowi, czym się zajmuje, jednocześnie próbując zdobyć jego sympatię. Mężczyzna jedna szybko znudził się laboratorium, więc oboje udali się do CC Jitters do Gypsy, gdzie zamierzali wspólnie wypić kawę. Breacher odmówi jednak kofeiny, przez to, co stało się z jej uprawami w jego świecie. W związku z tym Gypsy udała się zamówić herbatę, a w tym czasie mężczyzna rozpoczął 24-godzinne polowanie bez mocy na Ramona, zmuszając go do ucieczki. Podążał za jego tropem, lecz chłopak wciąż mu uciekał. W końcu jednak wpadł w pułapkę przygotowaną przez inżyniera, ale bez problemu się z niej wydostał, używając ostrza swojej ofiary z Ziemi-48. Polowanie miało zakończyć się w pomieszczeniu kontrolnym, lecz Breacher na jednym z monitorów dostrzegł Ralpha Dibny'a, myląc go z Plastoidami z Ziemi-19, na którego zaczął polować. Odnalazł go w jednej z uliczek u boku Flasha i kiedy miał oddać ostateczny strzał, na polu walki ukazał się Vibe, który stanął w obronie przyjaciół, imponując wojownikowi. Następnego dnia, kiedy Breacher z Gypsy szykowali się do opuszczenia Ziemi-1, kolektor docenił lojalność i odwagę młodzieńca, lecz nie przyznał, że go lubi. Wszedł z córką do wyłomu, aby zając się naruszeniem jednej z zasad[1].

Breacher powrócił po kilku miesiącach na Ziemię-1, prosząc Cisco o pomoc w „naprawieniu” jego mocy, które przestały działać po konfrontacji z wampirem Cruciferem. Po kilku testach Ramon z pomocą Caitlin odkryli, że moce mężczyzny nie działają ze względu na jego wiek. Inżynier nie chcąc, aby jego relacje z ojcem ukochanej zostały zrujnowane, okłamał kolekora i wręczył mu leki na alergię, przekonując go co do skuteczności ich działania. Breacher podziękował inżynierowi i ruszył na ostateczną konfrontację z Cruciferem, gdzie dostrzegł, że jego moce wciąż nie działają. Na jego szczęście pojawił się Vibe, który uratował mężczyznę i wyznał mu prawdę. Josh stwierdził, jak mocno nienawidzi chłopaka i z ogromnym gniewem oraz żalem opuścił laboratorium. Kilka godzin później wrócił na Ziemię-1, ubrany w koszulę hawajską i krótkie spodnie, ogłaszając, że przechodzi na emeryturę i zamierza spędzić resztę swojego życia na farmie smoków na Ziemi-47. Przed opuszczeniem tego świata, Breacher zaproponował Cisco, aby ten zajął jego miejsce w Agencji Kolektorów, co pozwoliłoby mu spędzać więcej czasu z Gypsy[2].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Elongated Journey Into Night
  2. Null and Annoyed

Galeria Edytuj

Koncepty Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Elongated Journey Into Night” wyemitowany 31 października 2017 roku.
  2. Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Null and Annoyed” wyemitowany 10 kwietnia 2018 roku.

Zobacz też Edytuj