FANDOM

Testujcie ile dusza zapragnie. Chcę się dostać na ten prom.
John Swigert, „Ziemia zaginionych

John Swigert – amerykański astronauta, który był jednym z pilotów modułu dowodzenia statku Apollo 13.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Zdolności pilotażu – John, będąc zatrudnionym przez NASA do pilotowania modułu dowodzenia statku Apollo 13 musiał posiadać odpowiednie zdolności lotnicze, a także znać się na sprzęcie, z którym miał spędzić kilka godzin życia w kosmosie.

Biografia Edytuj

Lekarz przeprowadzał na Johnie ostatnie testy przed startem Apollo 13 w 1970 roku, które mężczyzna zdał pomyślnie[1]. Mężczyzna jednak ukradł tożsamość astronauty za pomocą pewnego urządzenia i ukrył nieprzytomnego Swigerta na statku. Kiedy ten był wystarczająco blisko księżyca, Thawne ogłuszył pozostałych pilotów. Dopiero po kilku godzinach mężczyźni się przebudzili i niczego nie pamiętając, skontaktowali się z Centrum Dowodzenia Lotów Kosmicznych[2].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Ziemia zaginionych
  2. Człowiek rakieta

Ciekawostki Edytuj

  • John Swigert odpowiada w prawdziwej historii Johnowi Swigertowi, który był amerykańskim astronautą i jednym z pilotów modułu dowodzenia w misji statku Apollo 13.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Ziemia zaginionych” wyemitowany 7 marca 2017 roku.
  2. Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Człowiek rakieta” wyemitowany 14 marca 2017 roku.

Zobacz też Edytuj